Η Fiona Onasanya, πρώην μέλος του Εργατικού Κόμματος του Ηνωμένου Βασιλείου, κατήγγειλε στο Twitter τα γνωστά δημητριακά για «ρατσιστικό» μάρκετινγκ.
«Τα Coco Pops και τα Rice Krispies έχουν την ίδια σύνθεση (εκτός από το γεγονός ότι τα CP είναι αρωματισμένοι με καφέ και σοκολάτα)», έγραψε στο Twitter, υπενθυμίζοντας ότι έστειλε e-mail στην εταιρία, αλλά εκείνη δεν της απάντησε.
«Αναρωτιόμουν λοιπόν γιατί τα Rice Krispies έχουν τρία λευκά αγόρια που εκπροσωπούν τη μάρκα και τα Coco Pops έχουν μια μαϊμού;»
Η Kellogg υπερασπίστηκε το προϊόν της στο Mail Online επισημαίνοντας ότι τα περισσότερα από τα δημητριακά παρουσιάζουν ζώα στα κουτιά. Τα Corn Flakes έχουν έναν κόκορα που ονομάζεται Cornelius "Corny" Rooster.
Πρόσθεσε ότι ο πίθηκος «αναδεικνύει την παιχνιδιάρικη προσωπικότητα της μάρκας».
«Δεν ανεχόμαστε τις διακρίσεις και πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι όλων των φυλών, φύλων, υπόβαθρων, σεξουαλικού προσανατολισμού, θρησκειών, ικανοτήτων και πεποιθήσεων πρέπει να αντιμετωπίζονται με απόλυτη αξιοπρέπεια και σεβασμό», ανέφερε.
Στο Twitter, οι άνθρωποι υπερασπίστηκαν τα δημητριακά δείχνοντας δυσφορία για την κριτική που ασκήθηκε.
«Αυτό είναι σίγουρα το καλύτερο parody tweet ever», έγραψε μια γυναίκα.
Ένας άντρας το ονόμασε «το χαζό tweet της ημέρας».
«Τι κακό έχει μια μαϊμού; Η τετράχρονη κόρη μου αγαπά τους πιθήκους. Δεν μπορούμε να έχουμε πιθήκους σε κουτιά δημητριακών;» αναρωτήθηκε μια άλλη γυναίκα.
Ένας άνδρας έγραψε στο Twitter ότι οι πίθηκοι τραβούν το κακάο από τα δέντρα και ένας άλλος απάντησε αστειευόμενος ότι έτσι «τροφοδοτούν τις φλόγες του συστημικού ρατσισμού».
Άλλοι επεσήμαναν ότι τα Rice Bubbles δεν έχουν «τρία λευκά αγόρια» στο κουτί, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για ξωτικά με το όνομα Snap, Crackle και Pop.
ΚΟ//redskywarning. / πηγή