Translate

Ο Κοσμικός Παλμός της Ζωής ... και ο αιθέρας

The Cosmic Pulse Of Life - Trevor James Constable
Παγκοσμίου φήμης συγγραφέας και ιστορικός. Έχει γράψει δέκα βιβλία, πολλά από τα οποία είναι πολύ γνωστά στους θαυμαστές των διάσημων πιλότων καταδιωκτικών αεροπλάνων. Έχει επίσης 31 χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας, από τα οποία τα 26 ως αξιωματικός ασυρμάτου του 

                     
Εμπορικού Ναυτικού των Η.Π.Α. Το πρώτο βιβλίο του έχει τίτλο They Live in the Sky (Ζουν στον Ουρανό). Εκδόθηκε το 1958 και αναφέρεται στην εκπληκτική θεωρία του ότι τα ΑΤΙΑ είναι κατά κύριο λόγο αόρατα. Ο κ. Κόνσταμπλ αναφέρει ότι η ατμόσφαιρα της Γης είναι το σπίτι τεράστιων, αόρατων, ζωντανών πλασμάτων τα οποία, όταν γίνονται ορατά, θεωρούνται ως διαστημόπλοια. Επιπλέον, ο συγγραφέας φωτογράφισε και τους δύο τύπους ΑΤΙΑ (πλάσματα και διαστημόπλοια) με υπέρυθρο φιλμ. Το τολμηρό άλμα του προς το μέλλον απορρίφθηκε από την επίσημη επιστήμη της έρευνας των ΑΤΙΑ. Κανέναν μας δεν ξαφνιάζει !!!
Ένα τέταρτο του αιώνα αργότερα, ομάδες μηχανικών και τεχνικών στην Ιταλία και στη Ρουμανία, που δεν γνώριζαν για τις ανακαλύψεις του συγγραφέα, πέτυχαν ουσιαστικά τις ίδιες υπέρυθρες φωτογραφίες ΑΤΙΑ, οι οποίες εκδόθηκαν στην Ιταλία. Αργότερα, το 1996, η ΝΑΣΑ κατέγραψε σε υπεριώδη ευαίσθητη βιντεοταινία σμήνη αόρατων ΑΤΙΑ, που το καθένα είχε διάμετρο μεγαλύτερη από δύο μίλια! Αυτοί οι δίσκοι έμοιαζαν πάλι με τα αντικείμενα που έχει φωτογραφίσει ο συγγραφέας. Αντιπροσωπευτικά δείγματα από αυτές τις φωτογραφίες περιέχονται σ’αυτό το βιβλίο.

Τα ΑΤΙΑ φαίνεται ότι σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι διαστημόπλοια αλλά ζωντανά όντα, μία θεώρηση επαναστατική για την ανθρωπότητα. Πεπεισμένος γι’ αυτό από τη μοναδική του εμπειρία, ο Τρέβορ Κόνσταμπλ ξεκίνησε να ερευνά την αιθερική δύναμη, (μαθητής του Wilhelm Reich) αρχίζοντας με την ανακάλυψη της οργόνης από τον Βίλχελμ Ράιχ. Χρησιμοποιώντας την εμπειρία του ως ναυτικού και την ιδιότητά του ως αξιωματικός ασυρμάτου, ο κ. Κόνσταμπλ ανέπτυξε ένα σύστημα ελέγχου του καιρού που μπορεί να τοποθετηθεί σε πλοία, η λειτουργία του οποίου έχει καταγραφεί και παρουσιάζεται με πειστικό τρόπο σε βιντεοταινία. Επίσης, πρόσφατα έχει κυκλοφορήσει στην αγορά από εταιρεία της Σιγκαπούρης ένα τέτοιο αιθερικό σύστημα ελέγχου του καιρού, το οποίο τοποθετείται σε αεροπλάνα.
» Η ανθρώπινη σκέψη πρέπει να εισβάλλει τολμηρά και δημιουργικά στο θέμα των επιβαινόντων των ιπτάμενων δίσκων, των οποίων η φύση, τα χαρακτηριστικά, η προέλευση, η τεχνογνωσία και η σχέση με το ανθρώπινο είδος, εξακολουθούν να είναι το πιο πιεστικό πρόβλημα στο ζήτημα των ΑΤΙΑ. Τα εξωτερικά, αντεικενικά και επαληθευμένα στοιχεία που αφορούν σε αυτές τις οντότητες και προέκυψαν από τις συναντήσεις τους με ανθρώπους σε διάφορα μέρη του κόσμου, δεν συμφωνούν με την απλοϊκή προσδοκία ότι πρόκειται, μερικώς ή εξ ολοκλήρου, για ανθρωποειδή.
Μαλλιαροί νάνοι, γλοιώδη σαν ζελέ, άμορφα όντα με νοημοσύνη και έντονη κίνηση, ζωηρά και δυσώδη τέρατα τεραστίου μεγέθους που αναπηδούν, μικρά, πράσινα ανθρωπάκια, ανθρωποειδή με την εμφάνιση μεταλλικών σπαραγγιών. Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα από τη μεγάλη ποικιλία πλασμάτων που αποβιβάστηκαν από ΑΤΙΑ και εμφανίστηκαν σε ανθρώπους συχνά με εχθρικές προθέσεις ή και με βίαιες αντιδράσεις στην ανθρώπινη παρουσία.
Αυτό το βιβλίο παρέχει εκπληκτικές γνώσεις από τον αγώνα ενός ανθρώπου να φωτίσει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια όλων των εποχών, αγώνα μιας ολόκληρης ζωής.
Ο Constable ανακάλυψε ότι «το υπέρυθρο φιλμ όταν εκτεθεί μεταξύ της αυγής και της ανατολής του ηλίου, σε ξερό κλίμα συχνά εμφανίζονται αόρατα αντικείμενα διαφόρων μεγεθών που είναι ζωντανά και περνάνε μέσα από την ατμόσφαιρα» Τα αποτελέσματα του ήταν εκπληκτικά. Όχι μόνον συμβατικοί δίσκοι και διαστημόπλοια απεικονίστηκαν στο φιλμ αλλά και εκπληκτικές αμοιβαδοειδείς μορφές ζωής.
Στο βιβλίο του «The Cosmic Pulse of Life» αναφέρεται:
»Στην ανεπιθύμητη φύση αυτών των φωτογραφιών. Αυτά τα ζωντανά πλάσματα, αυτές οι βιομορφές, δεν ήταν ούτε ότι θέλαμε ούτε ότι περιμέναμε. Θέλαμε διαστημόπλοια. Εκείνο τον καιρό είμαστε σε άγνοια για το βιολογικό στοιχείο στα UFOs. Στα ενδιάμεσα χρόνια έχω παρατηρήσει γοητευμένος και με ενδιαφέρον το ανησυχητικό και ενοχλητικό αποτέλεσμα (από τις φωτογραφίες και τα φίλμ) που είχε πάνω σε όλα τα πρόσωπα τα οποία είχαν μηχανιστική προσέγγιση για τα UFOs. Αυτή η εμπειρία με δίδαξε ότι η επιστημονική αντικειμενικότητα είναι μύθος» Δεν είναι τυχαίο που είναι απαγορευμένες οι υπέρυθρες φωτογραφικές μηχανές και απαιτείται ειδική άδεις για την απόκτηση τους.
Ο Constable είχε πολλές δυσάρεστες εμπειρίες με ανθρώπους επιστήμονες και άλλους που απειλούνταν πολύ από τις φωτογραφικές αποδείξεις. Τόσο εκτεταμένες και δραματικές ήταν αυτές οι αντιδράσεις που συμπέρανε, σαν μαθητής που ήταν του Wilhelm Reich ότι αυτή η νευρωτική αποστροφή ήταν η αντίδραση του κατεστημένου προς την δύναμη της ζωής.  Η επιστήμη είναι λογική, αλλά όταν ξεπεράσει αυτά τα όρια, γίνεται ένα παράλογο δόγμα – ο επιστημονισμός. Αλλά ας ξαναγυρίσουμε στα UFOs του Constable και την αντίθεση μεταξύ των βιομορφών και των διαστημοπλοίων.


O Constable αναφέρει πως Α.Τ.Ι.Α. είναι δύο ειδών: «πλάσματα» ζωντανοί οργανισμοί, κανονικά αόρατα στους ανθρώπους, και αεροσκάφη – κατασκευασμένα μετά από σχεδιασμό οχήματα που κινούνται με αιθερική δύναμη, ο Constable φωτογράφησε και τους δύο αυτούς τύπους Α.Τ.Ι.Α. κατευθείαν από την κατάσταση αορατότητας. Ερμηνεύει το συγκεκριμένο ως ένα δίσκο που φαίνεται η πλάγια όψη του -μόνο ένα τμήμα του κατέστη αισθητό στο υπέρυθρο φιλμ- με το δυναμικό του πεδίο να εμφανίζεται ως λευκός λοβός που εκτείνεται από το όχημα προς τη γη. Χρησιμοποιήθηκε Ερυθρό φιλμ υψηλής ταχύτητας, χωρίς φίλτρο. Η λήψη έγινε λίγο πριν από την ανατολή ο ηλΐου, κοντά στο Τζάιαντ Ροκ της Καλιφόρνια. Μην ξεχνάτε ότι αυτές είναι φωτογραφίες πλασμάτων ΑΟΡΑΤΩΝ στο ορατό πεδίο.

Τα αποκαλούμενα «διαστημόπλοια» είναι αιθερικά όπως και οι βιομορφές, καθόσον αποτελούνται από ύλη του «αιθερικού πεδίου» και κινούνται με την ενέργεια της ζωής που ο Wilhelm Reich ονομάζει «οργόνη». Αυτοί οι κατασκευαστές μας λέει ο Constable είναι μια φυλή ευφυών και καλοσυνάτων όντων, οι «αιθέριοι» που ο κόσμος τους είναι ίδιος με τον δικό μας εκτός του ότι βρίσκεται σε υψηλότερο κραδασμικό επίπεδο. Τα σκάφη τους γίνονται ορατά όταν υλοποιούνται στον δικό μας κόσμο. Έτσι έχουμε τουλάχιστον δύο βασίλεια αιθερικών όντων. Το ένα περισσότερο ευφυές από την σύγχρονη ανθρωπότητα και το άλλο λιγότερο σε κατώτερο επίπεδο συνειδητότητας, κάτι σαν τα δικά μας ψάρια.
Όπως τονίζει ο Constable: «Με τον τρόπο εμφανίσεως τους στην ανθρωπότητα, τα διαστημόπλοια (το περισσότερο ευφυές βασίλειο) και τα Βιολογικά UFOs (το λιγότερο ευφυές βασίλειο) έχουν μπερδευτεί αμοιβαίως στον νου των ανθρώπων μέχρι σήμερα» Είναι το λιγότερο ευφυές και εμφανώς οργανικό βασίλειο που μας ενδιαφέρει περισσότερο. «Η ύπαρξη αυτών των οργανισμών μοιάζει πλασματική, γιατί το σχήμα τους φαίνεται θερμικά. Ταξιδεύουν παλμικά, φουσκώνοντας και συρρικνώνοντας κυκλικά το σώμα τους, όπως κινούνται μέσα στον αέρα. Με το να είναι πλάσματα φαίνονται στα ραντάρ και βίντεο τα οποία τραβήχτηκαν δείχνουν ότι είναι ικανά για τέτοιες ταχύτητες, αλλαγές σχήματος και μεγέθους, που καθιστά άχρηστη κάθε προσπάθεια να τα εξηγήσει κανείς με τον μηχανιστικό τρόπο σκέψεως.

Η παλμική κίνηση αυτών των βιολογικών αερομορφών -η προϋπόθεση της ζωής είναι η παλμικότητα- προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη σύγχυση σε αυτούς με τον μηχανιστικό τρόπο σκέψεως. Η έννοια ότι αυτή η παλμικότητα είναι ισοδύναμη με τους παλμούς της καρδιάς των ανθρώπων δεν τους πέρασε ποτέ από το μυαλό. Παρακινούμενοι από τους παλμούς των UFOs που παρατηρούσαν σε μεγάλα ύψη οι πιλότοι της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας τα ονόμασαν «διαστημικά ζώα» σε μία δημόσια ανακοίνωση στις 27 Απριλίου 1949, δηλώνοντας ότι τα αντικείμενα αυτά ήταν ζωντανοί οργανισμοί.
ΑΙΘΕΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
ΚΑΘΕ ΝΥΧΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ – ΑΟΡΑΤΑ
»Ασχοληθείτε με την τεχνική της παρατήρησης σοβαρά, αγνοείστε τoν χλευασμό των άκαμπτων αστροφυσικών και των άλλων ειδημόνων και θ’ ανακαλύψετε ότι αυτά που αναφέρω είναι πραγματικά. Σε όλες τις περιπτώσεις που μου ζητήθηκε να οδηγήσω και να βοηθήσω κάποια ομάδα ανθρώπων σε τέτοια επιχείρηση ουράνιας παρατήρησης, τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Πραγματικά μπορούμε να δούμε Α.Τ.Ι.Α., όταν το επιδιώκουμε με τον κατάλληλο τρόπο.
Από τη μακρόχρονη ενασχόλησή μου με αυτές τις τεχνικές, προκύπτουν δύο σημαντικά συμπεράσματα. Πρώτον, σπανίως μπορεί κανείς να παρατηρήσει ένα Α.Τ.Ι.Α. για πολλή ώρα. Σε τριάντα χρόνια παρατηρήσεων, ποτέ δεν μπόρεσα να παρατείνω την οπτική μου επαφή με το αντικείμενο τόσο, ώστε να προλάβω να σηκώσω τη φωτογραφική μηχανή, να στοχεύσω και να τραβήξω. Επιπλέον, τα αντικείμενα κινούνται συνήθως σε πολύ μεγάλο υψόμετρο, κάτι που μου ανέφεραν και φίλοι μου, πιλότοι της Π.Α. που είχαν συναντήσει και καταδιώξει Α.Τ.Ι.Α. Διαπίστωναν συνεχώς ότι τα είχαν από πάνω τους και σε πολύ μεγάλη απόσταση.

Δεύτερον, θα παρατηρήσετε ότι τα αιθερικά αντικείμενα εμφανίζονται σαν να βγαίνουν από μια κατάσταση αορατότητας και εξαφανίζονται επιστρέφοντας σ’ αυτήν. Η εμπειρία μου, ενισχύει τα στοιχεία που έχουμε από τα ραντάρ και για το χρονικό διάστημα από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο έως σήμερα. Σύμφωνα με αυτά, τα Α.Τ.Ι.Α. είναι αόρατα και εμφανίζονται σε γήινα μάτια εξαιρετικά σπάνια. Εν τω μεταξύ, η δική μας πειραματική δουλειά συνεχιζόταν, με συνεχή παρατήρηση του ουρανού και της γήινης ατμόσφαιρας.
Σύντομα, συνειδητοποιήσαμε ένα βασικό πρόβλημα, την πολικότητα, μια σημαντική παράμετρο της φωτογραφικής αποτύπωσης των Α.Τ.Ι.Α. στη φυσική τους κατάσταση αορατότητας. Αυτό που εντόπιζε η οπτική μας ακτίνα, με φόντο τον καθαρό ουρανό μεταξύ του χαράματος και της ανατολής του ήλιου, ως μικροσκοπικό μπλε ασημί φως, αποτυπωνόταν στις φωτογραφίες ως απόλυτο μαύρο. Χωρίς να το γνωρίζουμε τότε, είχαμε βρεθεί αντιμέτωποι με τις βασικές αρχές που διέπουν την πρωταρχική ενέργεια ή οργονοενέργεια. Προσπαθούσαμε να λύσουμε τα προβλήματά μας βασιζόμενοι στη δευτερεύουσα ηλεκτρομαγνητική ενέργεια και στις ηλεκτρομηχανιστικές θεωρίες που συνδέονται μ’ αυτήν.
ΟΡΓΟΝΟΕΝΕΡΓΕΙΑ
»Αν η φωτογραφική μηχανή «αποτυπώσει» το περιδινούμενο, υψηλού δυναμικού οργονοτικό πεδίο του δίσκου, είναι πιθανόν να εμφανιστεί μια «σκιά» εκεί που έγινε η «αποτύπωση» του πεδίου. Αυτό συμβαίνει διότι το υψηλό οργονοτικό δυναμικό του πεδίου θα απευαισθητοποιήσει, τη στιγμή της φωτογράφισης, την επίστρωση του φιλμ και στη θέση της φωτογραφίας που θα έπρεπε να βλέπαμε φωτεινή την υλοποιημένη κατασκευή, θα φανεί μια πολύ ακαθόριστη σκιά. Αυτό συνέβη με τους φωτογράφους στην πόλη Κλουζ της Ρουμανίας και έφερε σε αμηχανία τους μηχανικούς και τους επιστήμονες που ανέλυσαν αυτήν την ξεχωριστή σειρά φωτογραφιών.
Μια πλήρης περιγραφή του θέματος δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Flying Saucer Review, στο τεύχος Νοεμβρίου/Δεκεμβρίου 1969. Πολλές από τις φωτογραφίες απορρίφθηκαν από «ειδικούς» λόγω των ακανόνιστων σκιών. Με δεδομένη την προηγούμενη επισήμανση περί σκιών και τις απόψεις των ειδικών όπως εκφράστηκαν, θα μπορούσαμε να πούμε, ότι οποιοσδήποτε φιλόδοξος «ειδικός», που θεωρεί τον εαυτό του αυθεντία στη φωτογραφία ή που αφήνει άλλους να τον θεωρούν, σε γενικές γραμμές δεν είναι τίποτ’ άλλο από αποκρυφιστής. Η γνώση της λειτουργίας της οργονοενέργειας είναι το ελάχιστο προαπαιτούμενο, ακόμη και για μια περιορισμένη έρευνα των φωτογραφιών Α.Τ.Ι.Α.
Η οργονοενέργεια είναι θετική στο φως κι επομένως δεν γίνεται αντιληπτή από το άτομο που βλέπει έναν υλοποιημένο ιπτάμενο δίσκο στην ατμόσφαιρα. Ούτε μπορεί να αποτυπωθεί φωτογραφικά το ενεργειακό πεδίο με το συνηθισμένο τρόπο, παρά μόνο με την απευαισθητοποίηση ή αδρανοποίηση του φιλμ. Το υπέρυθρο φιλμ επιτρέπει τον άμεσο εντοπισμό του, αντιδρώντας στην κατάσταση πλάσματος που δημιουργείται στην ατμόσφαιρα από το περιδινούμενο πεδίο πρόωσης, ενώ το γαλάζιο του ουρανού απορροφάται από φίλτρα ή με άλλο τρόπο κατά την έκθεση. Έπειτα, η αποτυπωμένη στο φιλμ κατάσταση πλάσματος αντιστρέφεται και φαίνεται ως μαύρο φόντο κατά την τελική εκτύπωση.
Τα στοιχεία αυτά, των οποίων η τεκμηρίωση και διάδοση θα γίνει από τους επιστήμονες του μέλλοντος, αποτελούν μέρος μιας έρευνας που πρέπει να γίνει σχετικά με το φως, το χρώμα, την ενέργεια, την ουσία και την απτότητα. Λόγω του μεγέθους της άγνοιας, δεν επιτρέπεται στο εξής να επικαλείται κανείς την αυθεντία του σε τεχνικά θέματα σχετικά με Α.Τ.Ι.Α. Η δική μου έρευνα είναι μόνο η αρχή, το κλάμα ενός νεογέννητου μωρού.
Στα αρχικά στάδια της έρευνάς μου, κάποια στιγμή άρχισα να προσπαθώ να φωτογραφήσω Α.Τ.Ι.Α. και σε μέρη μακριά απ’ την έρημο. Είχα ένα γραφείο στο βόρειο Χόλλυγουντ, στην Καλιφόρνια. Λόγω χρεωκοπίας, οι άλλοι ενοικιαστές του κτηρίου είχαν αναγκαστεί να φύγουν κι έτσι, είχα όλους τους  χώρους στη διάθεσή μου για την απαραίτητη διαδικασία προσέλκυσης A-T-Ι-A. Τράβηξα πολλές φωτογραφίες αόρατων οντοτήτων και οχημάτων, σ’ απ\η τη βιομηχανική περιοχή του βόρειου Χόλλυγουντ. Υπήρχαν εκατοντάδες εργάτες που δούλευαν καθημερινά σε απόσταση λίγων οικοδομικών τετραγώνων. Είναι, λοιπόν αδύνατον αυτά τα αντικείμενα να ήταν ορατά.

Στο αριστερό μέρος της φωτογραφίας Alpha 6 φαίνονται κάποιοι εργάτες να περνούν δίπλα από έναν τηλεφωνικό στύλο. Δεν είδαν τίποτα. Το υπέρυθρο φιλμ, με την ιδιότητά του να εισδύει στο αόρατο, αποτύπωσε την πλάγια όψη ενός ιπτάμενου δίσκου με τα προωθητικά του πεδία. Η φωτογραφία Bravo 4 απεικονίζει ένα Α.Τ.Ι.Α. πάνω απ’ την κορυφή του όρους Γουΐλσον, σε απόσταση ενός μιλίου από το Αστεροσκοπείο και τους άριστα εκπαιδευμένους αστρονόμους του.
Στην διάρκεια της έρευνάς μου στο βόρειο Χόλλυγουντ και στο όρος Γουϊλσον, αλλά και κατά τη έρευνα που κάναμε με τον Τζιμ Γουντς, συνέχισα να τραβώ φωτογραφίες στις οποίες απεικονίζονταν δύο ειδών Α.Τ.Ι.Α. οχήματα, η κίνηση των οποίων γινόταν με κάποιο ευφυή μηχανισμό ενεργειακής φύσης, άγνωστης στην κρατούσα επιστήμη, και βιολογικά Α.Τ.Ι.Α., συχνά περίεργης μορφής και απίστευτου μεγέθους. Σε μια περίπτωση, τράβηξα δυο επιτυχημένες φωτογραφίες ενός μεγάλου, οφιοειδούς πλάσματος, διαφανούς ακόμα και στο υπέρυθρο φιλμ, που στριφογύριζε κοντά σ’ έναν τηλεφωνικό στύλο. Ο συγκεκριμένος στύλος υπάρχει και σ’ άλλες φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στο ίδιο μέρος. Εκείνο το αιθερικό τέρας είχε γυρίσει το κεφάλι του προς το μέρος μου και κάποια στιγμή φωτογράφισα έξι ή οκτώ πόδια απ’ το σώμα του, που βρίσκονταν ακριβώς πίσω απ’ το κεφάλι του. Αυτό το κατέστησε αρκετά πυκνό ώστε να αποτυπωθεί στο υψηλής ταχύτητας, υπέρυθρο φιλμ μου.
Αυτές οι φωτογραφίες είναι αδιαμφισβήτητες αλλά, όπως και πολλές αλλες της συλλογής μας, δεν μπορούν να τυπωθούν στο βιβλίο, λόγω της ελάχιστης αντίθεσης των απεικονιζομένων. Βέβαια, έχουν παρουσιαστεί πολλές φορές σε διαλέξεις και εκθέσεις και η προσεκτική μελέτη τους έχει πείσει για την αυθεντικότητά τους ακόμα και τους πιο δύσπιστους. Τεράστια, σφαιρικού σχήματος πλάσματα, που μοιάζουν με μέδουσες, μορφές με σχήμα ψαριού, που αποφεύγουν τα αεριωθούμενα μαχητικά αεροσκάφη της Π.Α. των Η.Π.Α. άλλα σε σχήμα φιδιού ή άλλων μορφών, σύντομα σχημάτισαν ένα «κοσμικό άλμπουμ».

Ήξερα ότι υπήρχαν στην ατμόσφαιρα πλάσματα, ίσως διαφορετικής σύστασης κι απτότητας από εμάς. Αυτό, όμως, δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα όταν, χαράματα, στάθηκα σ’ εκείνο το βράχο της ερήμου. Γνώριζα ότι η απλή τεχνική που εφάρμοζα προσέλκυε τέτοια όντα κι αυτό μεγάλωνε το φόβο που ένιωθα κάποιες φορές και τότε ερχόταν στον νου μου η φωνή του δασκάλου μου Φράκλιν Τόμας που έλεγε «Χρειάζονται ατσάλινα νεύρα γι’ αυτό»

πληροφορίες από  terrapapers
επιμέλεια 7spy

Σχόλια

Τεχνική υποστήριξη, κατασκευή ιστοσελίδας: Charles Bukowski(7SPY), e-mail: spy7ross7@gmail.com