Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Translate

Καί μιά κι ο λόγος γιά Μυθολογία…

 

Πολύ σωστά το πιάσαν το προηγούμενο θέμα δύο κυρίες των σχολίων (τρέμετε άντρες! lol!!!) : ότι φλέγεται ο ιστός της Αράχνης καί το κτίριο-έδρα της Αράχνης, κι ότι ξεκίνησε σκεπτομορφή

…με συνέπειες μή κατονομαζόμενες.

 

α. Ελληνική Μυθολογία

Έ, λοιπόν, αν θέλουμε να δούμε χαΐρι καί προκοπή, πρέπει να ξέρουμε τη Μυθολογία μας ΑΠΕΞΩ. Διότι αποτελεί έτοιμο λυσάρι, που μας δίνει έτοιμες τις λύσεις – παρεκτός αν κάποιος είναι ντίπ ηλίθιος, οπότε δεν θα τις δεί.

  • Καί τον σκοπό των γεγονότων θα καταλάβουμε, αδιάφορο αν αυτά είναι παρελθοντικά, παρόντα, ή μέλλοντα. (Διότι η Μυθολογία σε μεγάλο βαθμό είναι συλλογή από αρχέγονα patterns… δηλαδή καταγραφή της συμπεριφοράς του Μάτριξ.)
  • Καί τον τρόπο, με τον οποίον θα εξελιχθούν αυτά.
  • Καί το τελικό αποτέλεσμα.

Αφού μας ανοίγει τα μάτια η Μυθολογία μας, τί τις θέλουμε τις απορίες γιά το γιατί πρέπει να τη διαβάζουμε; (Εκτός απ’ τους ηλίθιους, ξαναλέω.)

Λοιπόν…

 

β. Ο γρίφος

…Ερχόταν καί ξαναρχόταν στο μυαλό μου, το ότι αυτό το ονοματεπώνυμο, ρέ παιδί μου, αποτελεί «ελληνοποίηση» ξένου.  (Χωρίς, όμως, να μπορώ να τ’ αποδείξω. Ενστικτωδώς το πάλευα.)

[…Αλλά είχα ήδη εντοπίσει άλλες τέτοιες περιπτώσεις. Πχ πάτε στη μετάφραση του Γκούγκλη καί βάλτε γλώσσα «Γερμανικά», καί προς μετάφραση τη λεξούλα «Altwein». Έ, ναί, σαφώς καί δεν αποτελούσε Ελληνικό επίθετο το …Ελληνικό «Altwein»!… όσο Έλληνας είναι ο Μανικετόκουμπος, άλλο τόσο ήταν κι αυτό – κι ο κάτοχός του. Άρα αυτό που έπρεπε να κάνω, ήταν απλά λίγη «αντίστροφη Μηχανική», γιά να βρώ πράγματα!  🙂  ]

«Ελληνοποίηση», που έγινε κυρίως (αλλά όχι μόνον) σε κάτι εποχές «πονηρές», τότε που κάτι αντάρτες δίνανε πλαστές ταυτότητες…

…κι όταν πήγαιναν να τελειώσουν οι πονηρές εποχές εκείνες, κάποιοι μπουρλότιασαν τα ληξιαρχεία καθ’ άπασα την Ελλάδα. (Η …νεο-Μυθολογία λέει πως το κάνανε «οι Γερμανοί φεύγοντας απ’ την Ελλάδα». Δεν μας λέει, όμως, τί ζόρι τραβούσαν οι ναζήδες, γιά να κάνουν κάτι τέτοιο.)

Έκανα, λοιπόν, την «αντίστροφη Μηχανική» μου κι εδώ, αλλά κάτι έλειπε. (Λείπαν πολλά, όχι ένα μονάχα!) Κάτι δεν μου κόλλαγε. (Πολλά, όχι ένα!)

Ώσπου ήρθε η ανάρτηση με τη Μέδουσα, καί το θέμα ξεκλείδωσε.

Τέλος πάντων… το νόημα είναι πως τη Μυθολογία μας μπορεί εμείς να τη σνομπάρουμε αγρίως (διότι έχουμε σπουδαιότερα πράγματα να κάνουμε, πχ να βλέπουμε κώλους στο Μπίγκ Πόρδερ), αλλά το Χόλλυγουντ την έχει σαν την κότα, που του κάνει τα χρυσά αυγά. Οι μύθοι μας μεταφέρονται σωρηδόν στον κινηματογράφο – τόσο αυτούσιοι, όσο καί παραλλαγμένοι με διάφορες σεναριακές σάλτσες. (Άσε που στους εβραίους του Χόλλυγουντ το βασικό σενάριο τους έρχεται τζάμπα, μιά που δεν πληρώνουν δικαιώματα! Καρα-lol!!!)

 

γ1. Ξεκλείδωμα 1

…Κάποτε, ο γνωστός μας Προμηθέας δοκίμασε (κι όχι μονάχα μία φορά) να φτιάξει ανθρωπάκια. Σπαρτούς. Τα έφτιαξε μέν, αλλά του βγήκαν ανθρωποειδή κατώτερης μορφής. Αναρωτώμενος, όμως, τί δεν πήγε καλά, ζήτησε «σκονάκι» από τη θεά Αθηνά, να του δείξει τη λύση έτοιμη· κι αυτή τον έβαλε απάνω στη λόγχη του κονταριού της (λέει η Μυθολογία μας), καί του έδειξε ότι από τα βρωμανθρωπάκια του έλειπε το Θείον Πύρ. Η ψυχή, που λέμε σήμερα.

Ο γυιόκας του κι η κοράκλα του, όμως, πρώτα κάνανε έναν κόπο καί προσευχήθηκαν στον Δία· καί μόνον με τη θεία άδεια κατάφεραν οι κλώνοι που φτιάξανε (οι δήθεν πρόγονοι των σημερινών Ελλήνων, ντέ!), να είναι έμψυχοι.

Ο κινηματογραφικός Προμηθέας, τώρα, συμμετείχε ως …πιτσιρικάς σε -μέχρι στιγμής- εφτά ταινίες, αν θυμάμαι καλά. Μόνο που σε καμμία δεν δείχνει το σενάριο πως έφτιαξε σπαρτούς (αν πάλι θυμάμαι καλά). Μάλλον έκριναν οι λεβέντες των παρασκηνίων πως θά ‘ταν πολύ χοντρό, να το πούν τόσο στα ίσα γιά ποιόν μιλάνε.

[Μπερδεγουέη, αν νομίζετε ότι η -τότε άνεργη- συγγραφέας του Χάρρυ Πόττερ έγραψε το πρώτο μυθιστόρημα της σειράς στο ποδάρι, ενόσωι -καταπώς δήλωσε η ίδια- περίμενε στον σταθμό το τραίνο γιά το Μάντσεστερ, να πάτε γιά θαλάσσια λουτρά στον Βόρειο Πόλο, μπας καί συνέλθετε.]

Έλα, όμως, που στη …σχολή μάγων, βρίσκει μιά συμμαθήτριά του, που τον συμπαθεί καί τον βοηθάει – μιά γλυκειά ξανθειά πιτσιρίκα, που ονομάζεται …Αθηνά!!!!!

Πώς είπατε;

Ακριβώς έτσι ονομάζεται η …Κόρη!

Ο ίδιος ο κινηματογραφικός Προμηθέας πώωωωωως ονομάζεται στο επίθετο; Έεεεε;;;;;

Πώς μεταφράζεται αυτό το επίθετο στα Ελληνικά; Έεεεε;;;;;

Κι η θεά Αθηνά, ποιά μικρή θεά κρατάει -δίκην Προμηθέα- στο αριστερό της χέρι, στα ολόσωμα αγάλματά της; Έεεεε;;;;;

Συνδυάστε, τώρα, μικρή θεά κι επίθετο του Χάρη-Προμηθέα, κι έχετε έτοιμη τη σημερινή …Πύρρα!

 

γ2. Ξεκλείδωμα 2

Μόλις είδαμε, λοιπόν, το πρώτο ξεκλείδωμα!

«- Ναί, ρέ μ@λάκα Εργοδότη, αλλά η Πύρρα έφτιαχνε κλώνους! Καί μάλιστα, κλώνες! Ετούτη εδώ, τί κλώνους φτιάχνει;»

Όσοι αμφιβάλλετε ότι φτιάχνει ομοιόμορφα άψυχα ανθρωπάκια-ζόμπυ… καί μάλιστα, ότι αυτόν τον καιρό ζούμε ακριβώς τη φάση της δημιουργίας τους, ανοίχτε τα στραβά σας!

 

 

Το πιάσατε, τώρα;

 

Στην δέ κάτω-κάτω φωτογραφία (από Καλιφόρνια μεριά – σύντομα καί σ’ έναν δρόμο κοντά σας), τα σπαρτάκια ούτε βλέπουν, ούτε ακούν, ούτε μιλάνε.

[Αυτό ακριβώς είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των κλώνων καί των σπαρτών: η αδυναμία στη φωνή, καί ιδίως η έλλειψη χροιάς. Αλλά δεν συνεχίζω – ψιλά γράμματα. Μάθετε πρώτα τα βασικά…]

 

δ. Εν συμπεράσματι

Πάμε, τώρα, να κάνουμε σούμα:

  • Δεν μ’ ενδιαφέρει η τυχόν «παραλλαγή-απόκρυψη» του ονοματεπωνύμου της.
  • Δεν μ’ ενδιαφέρει η ασχημόφατσα, ούτε η πιθανώτατη εξωελληνική καταγωγή της. (Μιά που τη δέχονται στις διάφορες «λέσχες», δική τους είναι – αν καί χεστήκαμε γιά το δεδομένο αυτό, όπως προείπα. Εμένα κι εσένα, γιατί δεν μας καλέσανε ποτέ; αυτή, δηλαδή, την ήξεραν κι από χθές καί την κάλεσαν; Προφανώς…)

Αλλά μ’ ενδιαφέρει το ότι το συγκεκριμένο άτομο δουλεύει πάνω σ’ ένα πολύ συγκεκριμένο αρχέτυπο… υφαίνει έναν ιστό της Αράχνης πάνω απ’ τον Ελληνικό Λαό, προσπαθώντας να μετατρέψει τους Έλληνες καί τις Ελληνίδες σε ζόμπυ.

Λοιπόν, αρχίζετε να πιάνετε τί ακριβώς συζητάνε… δηλαδή τί είδους εντολές κι οδηγίες δέχονται τα «προχωρημένα» μέλη σε κάτι λέσχες Μπίλντερμπεργκ καί Τριμερείς Επιτροπές; Έ! Αυτό ακριβώς, αφού το καταλάβατε, να μην το ξεχάσετε ποτέ!

 

ε. Όμως, θα πάει μακριά η βαλίτσα;

Η Μυθολογία μας λέει πως όχι. Η τιμωρία της Ύβρεως έρχεται αναποδράστως. ΠΑΝΤΟΤΕ. Καί κατά κανόνα, Άνωθεν.

Τώρα, βέβαια, αν δεν δέχεστε τη Θεία Επέμβαση καί Δικαιοσύνη, δικαίωμά σας. Αλλά, όλοι κι όλες μας, όσοι-ες πονάμε αυτή τη χώρα, ας μή μείνουμε μονάχα στις θεολογικού χαρακτήρα συζητήσεις.

ergdhmerg.wordpress.com/

Τεχνική υποστήριξη, κατασκευή ιστοσελίδας: Charles Bukowski(7SPY), e-mail: spy7ross7@gmail.com