Η ιστοσελίδα την οποία «διόρισε» το FB «αυτοκρατορικό λογοκριτή» χρηματοδοτείται από Rothschild & T.Soros!
Σάλος έχει ξεσπάσει με την ανάθεση από το Facebook στα Ellinika Hoaxes της αυθαίρετης λογοκρισίας στο ελληνικό διαδίκτυο, μιας λογοκρισίας η οποία θα στοιχίσει διαφημισιτκά έσοδα σε όποιον τολμήσει να αναρτήσει ειδήσεις που
δεν βολεύουν τα ξένα κέντρα εξουσίας, ενώ όπως αποκαλύπτεται «οι πολεμιστές του Φωτός» για το καλό των λαών χρηματοδοτούνται μέσα από ΠΟΛΥ ανεξάρτητους οργανισμούς όπως η Liberation …δηλαδή η οικογένεια Rothschild , και το OPEN SOCIETY FOUNDATION δηλαδή ο Τ.Soros.
Να πούμε πως μόλις αγόρασε τις μετοχές της Liberation ο Rothschild, παραιτήθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα 150 δημοσιογράφοι … γιατί ακριβώς τελείωσε η όποια ανεξαρτησία τους.
Ουδείς θα ασχολούνταν και δεν θα έπαιρνε χαμπάρι το τι ακριβώς συμβαίνει με τον «αυτοκρατορικό λογοκριτή» εάν δεν το αποκάλυπτε το pronews.gr πριν από μια εβδομάδα σε σχετικό άρθρο του.
Ένα άρθρο το οποίο προκάλεσε τόση αίσθηση ώστε να το υιοθετήσει σχεδόν αυτούσιο και ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Λευτέρης Κρέτσος
«Το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής αντέδρασε γιατί θεωρούμε ότι τα Ellinika Hoaxes δεν παρέχουν αυτά τα εχέγγυα, αυτές τις εγγυήσεις, για να παίξουν αυτόν τον ρόλο, δηλαδή τον ρόλο τροχονόμου, τον ρόλο του μηχανισμού ο οποίος θα εντοπίζει ποια είδηση είναι ψευδής, αναληθής κλπ.
Η εταιρία Ellinika Hoaxes δεν έχει τα απαραίτητα εχέγγυα για να παίξει τον ρόλο που της ανέθεσε η Facebook, να εντοπίζει, δηλαδή ποια είδηση είναι ψευδής» δήλωσε ο υφυπουργός.
Ο Λευτέρης Κρέτσος μίλησε στην ΕΡΤ 1 και εξέφρασε σοβαρό προβληματισμό τόσο για το γεγονός, όπως είπε, ότι δεν έγινε κάτι αντίστοιχο με άλλες χώρες, καθώς και για την χρονική στιγμή, λίγες μέρες πριν τις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές της 26ης Μαίου, ενώ χαρακτήρισε «παθητική έως και ύποπτη» αυτή τη στιγμή τη σιωπή, για το θέμα του ELLINIKA HOAXES, των άλλων κομμάτων και κυρίως της Νέας Δημοκρατίας.
«υπάρχει και μια αναντιστοιχία με την πρακτική του Facebook σε άλλες χώρες, όπου εκεί υπάρχουν οργανωμένα πρακτορεία, υπάρχουν οργανωμένες ομάδες επαλήθευσης ειδήσεων και μας προξένησε πολύ μεγάλη εντύπωση γιατί το Facebook, το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, δεν είναι μια τυχαία εταιρία, είναι ένας κολοσσός του Διαδικτύου».
Η εταιρεία είχε από καιρό ενηµερώσει τα πολιτικά κόµµατα (ΣΥΡΙΖΑ, Ν∆, ΚΙΝΑΛ, Ποτάµι, ΑΝΕΛ) για την αλλαγή στρατηγικής στη διαφήµιση (µε σκοπό τη διαφάνεια στη χρηµατοδότηση) και στην εξακρίβωση ειδήσεων. Ωστόσο, στους κόλπους της κυβέρνησης η επιλογή του συγκεκριµένου ιστότοπου προξένησε εντύπωση, η οποία εκφράστηκε µέχρι στιγµής από τον υφυπουργό ΨΗΠΤΕ Λευτέρη Κρέτσο.
«Ο παγκόσµιος τεχνολογικός κολοσσός της Facebook, ο οποίος εµφανίζει χρηµατιστηριακή αξία 534 δισ. δολαρίων (Galloway, 2018), µε περίπου 3 δισεκατοµµύρια χρήστες παγκοσµίως και αποστολή 41,6 εκατ. µηνυµάτων κάθε λεπτό, αποφάσισε να αναθέσει το έργο του θεµατοφύλακα της αλήθειας των ειδήσεων στο ελληνικό ∆ιαδίκτυο σε µια εταιρεία που δεν έχει την ίδια εξειδίκευση και εµπειρία µε τους αντίστοιχους συνεργάτες της Facebook σε άλλες χώρες, όπως το AFP και το Associated Press» ανέφερε ο κ. Κρέτσος, σηµειώνοντας ότι ο ιδρυτής του ήταν εκείνος που είχε ζητήσει τη συνδροµή εθνικών και υπερεθνικών ρυθµιστικών Αρχών για την καταπολέµηση του προβλήµατος και µε αφορµή τη σφαγή στη Νέα Ζηλανδία. Σκεπτικισµό για τη συνερ γασία εξέφρασαν στελέχη της Ν∆, τηρώντας στάση αναµονής.
«Θα µπορέσει να ανταποκριθεί στο µεγάλο αυτό έργο που ανέλαβε η συγκεκριµένη ιστοσελίδα, όταν σε άλλες χώρες το Facebook το έχει αναθέσει σε µεγάλα ειδησεογραφικά δίκτυα;» αναρωτιούνταν.
Πριν από μερικές ημέρες λοιπόν το pronews.gr είχε δημοσιεύσει:
«Μας προξενεί πολύ μεγάλη εντύπωση το πως το Facebook χαρακτηρίζει ως «ψευδείς» κάποιες ειδήσεις χωρίς να υπάρχει ουσιαστική επιχειρηματολογία με μόνο «αποδεικτικό στοιχείο» το «η σελίδα... τάδε (γιατί πολλές κοινοποίησαν το συγκεκριμένο θέμα) κοινοποίησε περιεχόμενο που έχει ελεγχθεί από τον οργανισμό διασταύρωσης ειδήσεων Ellinika Hoaxes»
Δηλαδή η συγκεκριμένη σελίδα έχει αυτοβαπτιστεί και έχει γίνει αποδεκτή από κάποιους οργανισμούς ως το μέτρο της «αυθεντίας» της ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας.
Η είδηση που δημοσιεύσαμε και έχουν δημοσιεύσει και οι ιστοσελίδες dogma.gr και newsbomb.gr αλλά και στο .factchecker.gr. και εν πάση περιτπώσει αναπαράγεται συνχότατα στο διαδίκτυο στις πασχαλινές ημέρες έχει να κάνει με έγγραφο που αποδίδεται στον Πόντιο Πιλάτο.
Το θέμα έχει ξεκινήσει μάλιστα και από το εξωτερικό, στο amazon.com
Τι είναι η είδηση αυτή; Το γεγονός ότι το έγγραφο, το οποίο υπέγραψε ο Πόντιος Πιλάτος για την απόφαση της Σταύρωσης του Ιησού Χριστού και παρέμεινε μέχρι το 1309 μ..Χ. τελείως άγνωστο, ότι βρέθηκε στη γνωστή σε όλους σήμερα για τον καταστροφικο σεισμό πόλη (L’Aquila) της Κεντρικής Ιταλίας, κοντά στην οποία έχει ανακαλυφθεί η αρχαία ρωμαϊκή πόλη του Αμιτερνο, όπου βρέθηκε το σπίτι του Πόντιου Πιλάτου.
Το συγκεκριμένο έγγραφο που υπογράφει ο Πόντιος Πιλάτος, το 1381 μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη επί των ημερών του Πατριάρχου Ιερεμίου.
....... Έγραφαν λοιπόν για αυτό το θέμα τα Hoaxes.
«Η υποτιθέμενη επιστολή του Πόντιου Πιλάτου στον αυτοκράτορα Τιβέριο, δεν αναφέρεται πουθενά στη Καινή Διαθήκη. Μια σχετική αναφορά γίνεται στο «ψευδοευαγγέλιο» του Νικοδήμου, το οποίο όμως χρονολογείται από το μεσαίωνα.
Είναι αλλιώς γνωστό ως «Αcta Pilati» ή «Πράξεις Πιλάτου» και υποτίθεται πως μεταξύ άλλων, περιγράφει τη δίκη και τη Σταύρωση του Χριστού. Ωστόσο, το «απόκρυφο» κείμενο που γράφτηκε το 4ο μΧ αιώνα, είναι ψευδεπίγραφο και δεν γράφτηκε από τον Νικόδημο που ήταν σύγχρονος του Ιησού.»
Μπα; Και επειδή το Ευαγγέλιο του Νικόδημου είναι «απόκρυφο» και εν πάση περιτπώσει δεν το αποδέχεται η Εκκλησία, σημαίνει πως δεν έχει ιστορική αξία ή θρησκευτική;
Τότε όλοι οι εκδοτικοί οίκοι που το δημοσιεύουν θα κατηγορηθούν για διάδοση «ψευδούς είδησης»; Δηλαδή δεν κρίνει ο αναγνώστης και θα κρίνει κάποιος «ειδήμονας» όχι για τον είναι αλήθεια αυτό που διαβάζει αλλά για την ιστορική και θρησκευτική του βαρύτητα και το κυριότερο αν θα ΥΠΑΡΧΕΙ το δικαίωμα στον αναγνώστη να διαβάσει το συγκεκριμένο θέμα;
Γιατί περί αυτού πρόκειται «Το δημοσιεύετε»; «Ξύλο», πως τολμάτε.
Kαι παραδόξως και όλως τυχαίως το «Βήμα» διαθέτει αύριο μαζί με την εφημερίδα, το βιβλίο «Η δίκη του Ιησού»!
Μαντέψτε που βασίζεται το βιβλίο αυτό! Στο Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Νικοδήμου. Και δέιτε το εισαγωγικό της εφημερίδας
Η Δίκη του Ιησού Χριστού από τον Πόντιο Πιλάτο, τα αίτια που οδήγησαν στη δίωξη, η συνωμοσία, οι καταθέσεις των μαρτύρων, τα Πάθη, η θανατική καταδίκη, η Σταύρωση, η κάθοδος στον Αδη, η Ανάσταση και η Ανάληψη.
Οπως περιγράφονται στο Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Νικοδήμου.
Από τα σημαντικότερα κείμενα της απόκρυφης χριστιανικής γραμματείας, με άγνωστες πτυχές και λεπτομέρειες που δεν περιλαμβάνονται στην Αγία Γραφή.
Το αυθεντικό κείμενο με τη μετάφρασή του, επεξηγηματικά σχόλια και διαφωτιστικές αναλύσεις.
Από τον 2ο αι. μ.Χ. και μετά κάνουν την εμφάνισή τους διάφορα χριστιανικά κείμενα, «μυθιστορηματικού» χαρακτήρα, τα οποία ωστόσο σχετίζονται με την Καινή Διαθήκη, αφού αναφέρονται σε γεγονότα ή πρόσωπα που περιέχονται σ’ αυτήν. Τα «απόκρυφα» αυτά κείμενα συνήθως τροποποιούν τα Καινοδιαθηκικά γεγονότα ή προχωρούν πέρα από αυτά.
Ποιοι όμως ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στη σύνθεση και παραγωγή τέτοιου είδους κειμένων; Αρχικά η ευσεβής φαντασία ορισμένων άγνωστων συγγραφέων, οι οποίοι, όπως σημειώνει ο καθηγητής Ι. Καραβιδόπουλος, θέλησαν να συμπληρώσουν κάποια «κενά» που άφηνε η Κ. Δ. στη ζωή του Ιησού, της Θεοτόκου και των Αποστόλων, με στόχο μερικές φορές απολογητικό. Ετσι π.χ. γεγονότα από τη ζωή του Ιησού, τα οποία οι τέσσερις Ευαγγελιστές προσπερνούν, περιγράφονται με λεπτομέρεια από τα «Απόκρυφα». Η φυγή Του στην Αίγυπτο ή η περιγραφή της Καθόδου Του στον Αδη και τα όσα θαυμαστά έγιναν εκεί απασχόλησαν τους ανώνυμους συγγραφείς των «απόκρυφων».
Ενας δεύτερος λόγος που οδήγησε στη σύνθεσή τους, είναι η ευκολία με την οποία τέτοιου είδους κείμενα μπορούσαν να γίνουν μέσο για τη διατύπωση και διάδοση αιρετικών διδασκαλιών, μεταβάλλοντας τη στερεότυπη εικόνα του Χριστού.
Αν στους παραπάνω λόγους συνυπολογιστεί η έντονη παρουσία του μύθου και η λειτουργικότητα της φαντασίας -δύο χαρακτηριστικά στοιχεία για να αποκτήσει ένα κείμενο την αφηγηματική ζωντάνια που απαιτείται, προκειμένου να γίνει ελκυστικό για το αναγνωστικό κοινό-, αντιλαμβανόμαστε γιατί τα «απόκρυφα» αναδείχτηκαν σε λογοτεχνικά έργα πρώτης γραμμής με ευρεία αποδοχή στη συνεχώς αυξανόμενη και διευρυνόμενη χριστιανική κοινότητα. Η λογοτεχνική τους αξία, άλλωστε, επιβεβαιώνεται ως τις μέρες μας, αφού τα κείμενα αυτά εξακολουθούν να διαβάζονται ευχάριστα και να προσφέρουν τη χαρά της λογοτεχνικής απόλαυσης στον αναγνώστη.
Πέρα όμως από τη λογοτεχνική τους αξία τα «απόκρυφα» αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης και για τη βυζαντινή τέχνη. Η εικόνα της Γεννήσεως αποτελεί κλασικό παράδειγμα έμπνευσης για τον βυζαντινό ζωγράφο από τον χώρο των «απόκρυφων». Η παρουσία των δύο ζώων, του όνου και του βοδιού, αναφέρεται στο Ευαγγέλιο του Ψευδο-Ματθαίου ως εκπλήρωση της προφητείας του Ησαΐα: «έγνω βους το κτησάμενον και όνος φάτνης του κυρίου αυτού. Ισραήλ δε με ουκ έγνω, και ο λαός με ου συνήκεν». Επίσης από το ίδιο κείμενο πληροφορούμαστε ότι δύο μαίες, η Μαία και η Σαλώμη, βοήθησαν τη Θεοτόκο την ώρα του τοκετού. Μάλιστα η Σαλώμη αμφισβήτησε το γεγονός της Γέννησης του Θεανθρώπου και ζήτησε να αγγίξει για να πιστέψει. Αμέσως το χέρι της ξεράθηκε και θεραπεύθηκε μόνον όταν άγγιξε τα σπάργανα του Ιησού.
Ανάμεσα στα δημοφιλή «απόκρυφα» Ευαγγέλια ανήκει και το λεγόμενο «Ευαγγέλιο του Νικοδήμου». Το «απόκρυφο» αυτό Ευαγγέλιο αφηγείται τη δίκη του Χριστού από τον Πόντιο Πιλάτο, τη Σταύρωση Του, την Ανάσταση και τη θριαμβευτική νίκη Του πάνω στον θάνατο και τέλος, την Ανάληψη στους ουρανούς. Σε γενικές γραμμές το «Ευαγγέλιο του Νικοδήμου» ακολουθεί την Καινή Διαθήκη στην παρουσίαση των γεγονότων. Υπάρχουν όμως και εκείνα τα γεγονότα τα οποία δημιούργησε η φαντασία του συγγραφέα και γοητεύουν τον αναγνώστη. Σ’ αυτά ανήκουν μεταξύ άλλων η κατηγορία για μαγεία που διατυπώνουν οι Ιουδαίοι σε βάρος του Ιησού κατά τη διάρκεια της δίκης, η εμφάνισή Του, μετά την Ανάσταση, στον Ιωσήφ τον «από Αριμαθαίας» και η εντυπωσιακή -γεμάτη λεπτομέρειες- περιγραφή της καθόδου Του στον Αδη.
Η ταυτότητα και η ακριβής χρονολογία συγγραφής παραμένουν άγνωστα, όπως άλλωστε συμβαίνει με τα περισσότερα κείμενα αυτής της κατηγορίας. Η απόδοσή τους όμως στον Νικόδημο, γνωστό ή προσωπικό φίλο του Ιησού, δίνει στο κείμενο την απαιτούμενη ιστορικότητα και αληθοφάνεια που χρειάζεται, για να αποκτήσει το κύρος ενός κειμένου που θα μπορούσε πιθανώς, σύμφωνα με την επιθυμία του άγνωστου συγγραφέα, να σταθεί επάξια δίπλα στα επίσημα -από την Εκκλησία- αναγνωρισμένα Καινοδιαθηκικά κείμενα.
Τι θα κάνει το facebook και το Ellinika Hoaxes; Θα κάνουν «επίθεση» στο «Βήμα» για «διασπορά ψευδών ειδήσεων»;
Από και ως που βαφτίστηκε το Ellinika Hoaxes, μέγας «Αυτοκρατορικός Λογοκριτής» όπως προβλέπονταν θέση ανώτατου αξιωματούχου στην άλλοτε αυτοκρατορική Κίνα;
Πώς χαρακτηρίζεται «αυθεντία»;
Η ιστοσελίδα αυτή επιχειρεί συστηματικά να διαψεύσει οτιδήποτε έχει να κάνει με θέματα που δεν είναι της αρεσκείας της ενημέρωσης «που δεν ελέγχεται από συγκεκριμένα κανάλια του κλίματος Σόρος» με ότι αυτό συνεπάγεται
Και ιδού τι γράφει το Facebook για τις «ψευδείς ειδήσεις»:
«Οι Σελίδες και οι ιστότοποι που συνεχίζουν να δημοσιεύουν ή να κοινοποιούν παραπλανητικές ειδήσεις θα δουν μια μείωση στη συνολική διάδοση του περιεχομένου τους, θα χάσουν τη δυνατότητά τους για οικονομική αξιοποίηση και διαφήμιση καθώς και τη δυνατότητα εγγραφής τους ως ειδησεογραφικών Σελίδων.
Η διαγραφή του παραπλανητικού περιεχόμενου δεν θα επηρεάσει αυτές τις συνέπειες»
Δηλαδή «δεν μας αρέσουν αυτά που ανεβάζεις, τα ονομάζουμε ψευδέστατα και σε κτυπάμε εκεί που πονάς, δηλαδή στην τσέπη, διότι ως γνωστόν "νηστικό αρκούδι δεν χορεύει" και άντε να βρεις το δίκιο σου».
pronews