Yποβρύχιες μάχες Ρωσίας-Τουρκίας στη Μαύρη Θάλασσα: Θρίλερ με το ρωσικό πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου που βύθισαν οι Τούρκοι…
Δεν είναι αιτία της σύγκρουσης η ομίχλη λένε οι Ρώσοι – Τι μετέφερε και τι είχε καταγράψει
«Δουλειά» έπιασαν με διπλοβάρδιες οι Τούρκοι της ΜΙΤ στο ρωσικό πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου που φέρεται να έπεσε
«θύμα» «απροσεξίας» του Καπετάνιου σε μια πολύ περίεργη ιστορία καθώς οι Ρώσοι δεν αποδέχονται την ύπαρξη ομίχλης ως δικαιολογία του ατυχήματος.
«θύμα» «απροσεξίας» του Καπετάνιου σε μια πολύ περίεργη ιστορία καθώς οι Ρώσοι δεν αποδέχονται την ύπαρξη ομίχλης ως δικαιολογία του ατυχήματος.
Το ρωσικό κατασκοπευτικό πλοίο «Liman», ως γνωστόν βυθίστηκε μετά από σύγκρουση με τουρκικό εμπορικό πλοίο, περίπου 40 χιλιόμετρα από τα στενά του Βοσπόρου . Το πλοίο βυθίστηκε μετά την δημιουργία μεγάλου ρήγματος το οποίο προκλήθηκε από τη σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο «Ashot-7».
Επειδή το πλοίο βρισκόταν σε διεθνή ύδατα, οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι διέσωσαν το πλήρωμα που αποτελούνταν από 78 άτομα .
Τούρκοι δύτες όμως κατά τις πρώτες ώρες μετά το ναυάγιο φέρονται να εισήλθαν στο πλοίο για να βουτήξουν προφανώς ότι μπορούσαν να βουτήξουν προς όφελος τους ή κάτι πολύ συγκεκριμένο. Υπάρχουν πληροφορίες από τη Ρωσία πως το πλοίο κάτι είχε καταγράψει καθώς βρισκόταν σε αποστολή…
Υπενθυμίζεται ότι το ρωσικό πλοίο είναι εξοπλισμένο με σημαντικά και απόρρητα συστήματα ραντάρ και σόναρ, καθώς και σύγχρονο εξοπλισμό ασύρματης αναγνώρισης. Όλα αυτά αποτελούν «θείο δώρο» για τους Τούρκους που επιθυμούν αναβαθμίσουν τις δυνατότητες τους μέσω της υπερδραστήριας αμυντικής τους βιομηχανίας.
Στο ρωσικό πλοίο είχε εγκατασταθεί σύστημα ραντάρ «Don» καθώς και ειδικός ραδιοεξοπλισμός «Rotor-H», «Baxta-M», «Baxta-10», «Baxta-12», «MPP-1 -7 και άλλα συστήματα.
Από τα όπλα στο πλοίο υπήρχε μόνο φορητό σύστημα αντιπυραυλικής άμυνας αέρα «Igla».
«Αυτός ο εξοπλισμός έχει μεγάλο ενδιαφέρον για έναν πιθανό εχθρό της Ρωσίας. Το «Liman» είναι εξοπλισμένο με ένα άκρως απόρρητο εξοπλισμό, ο οποίος είναι στόχος» δηλώνει ο Ρώσος αντιναύαρχος.
Ο ίδιος δεν αποκλείει, οι τουρκικές υπηρεσίες ασφαλείας να εκμεταλλεύθηκαν αυτή την ευκαιρία κατά τις πρώτες ώρες και να διείσδυσαν στο πλοίο.
Αυτό θα το διαπιστώσουν οι Ρώσοι μετά την ανέλκυση του πλοίου. Το πλοίο αυτή την στιγμή φυλάσσεται από άνδρες των ρωσικών ειδικών δυνάμεων που περιπολούν στην περιοχή.
Επίσης είναι ήδη δυνατό να εξαχθούν συμπεράσματα για το ποιος πραγματικά φταίει για την απώλεια του πλοίου του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας καθώς οι Ρώσοι δεν δέχονται την ομίχλη ως δικαιολογία…
Την Πέμπτη, το ρωσικό κατασκοπευτικό πλοίο του στόλου της Μαύρης Θάλασσας «Liman», βυθίστηκε σε 40 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Βοσπόρου κάτω από μερικώς διευκρινισμένες συνθήκες.
Οι Ρώσοι τονίζουν ότι μέτρα προφύλαξης έπρεπε να είχανε λάβει και οι δύο καπετάνιοι. Από ότι όμως αποδεικνύεται αρχικά , το έτερο πλοίο κινούνταν από δεξιά .
Όπως αναφέρθηκε από το ρωσικό υπουργείο άμυνας, στην περιοχή για την περίπτωση του ρωσικού πλοίου στάλθηκε ειδική ομάδα διάσωσης με αεροσκάφος An-26.
Όλα, και τα 78 μέλη του πληρώματος είναι σώα . Στην ακτή της Κωνσταντινούπολης ο καπετάνιος του ρωσικού πληρώματος ανέφερε ότι πριν το περιστατικό την περιοχή είχε διασχίσει τουρκικό πολεμικό πλοίο. Ο πρωθυπουργός Μπινάλι Γιλντιρίμ κάλεσε το Ρώσο ομόλογό του Ντμίτρι Μεντβέντεφ, εκφράζοντας τη λύπη του για το δυστύχημα.
Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα Hurriyet, στην περιοχή της σύγκρουσης υπήρχε μεγάλη ομίχλη. Το γεγονός ότι η ομίχλη ήταν η κύρια αιτία του ατυχήματος, την ανέφερε επίσημα και ο ακόλουθος τύπου του Γενικού Προξενείου της Ρωσίας στην Κωνσταντινούπολη Σεργκέι Λόζεφ .
Στην Τουρκία, και το Υπουργείο Μεταφορών ανέφερε ότι η αιτία της σύγκρουσης ήταν η ομίχλη, και ταυτόχρονα αναγνώρισε ότι το ρωσικό πλοίο «Liman» ήταν στα διεθνή ύδατα και όχι στα τουρκικά χωρικά ύδατα.
Μετά από αυτό και σύμφωνα με όλους τους κανόνες της ναυσιπλοΐας το ατύχημα διερευνά αμέσως εδική επιτροπή του στόλου της Μαύρης Θάλασσας.
«Δεν έχει σημασία ότι το πλοίο ήταν μικρότερο . Δεν έχει σημασία ότι ένα πολεμικό πλοίο συγκρούστηκε με ένα εμπορικό πλοίο», δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας του ρωσικού Στόλου της Μαύρης Θάλασσας ο 1992-1997, και πρώην αντιναύαρχος Peter Svyatash. »
Ο ίδιος τόνισε ότι σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες είναι σημαντικό, «το ποιος ήταν στη δεξιά και ποιος ήταν στην αριστερή πλευρά» και όφειλε να δώσει προτεραιότητα.
«Αλλά «κάθε καπετάνιος πρέπει πάντα να θυμάται σχετικά με τον κίνδυνο να σκοντάψει σε έναν ανόητο, αν και ο καπετάνιος παραδέχεται τη σύγκρουση», είπε ο ίδιος Ρώσος αξιωματούχος.
«Θα υπάρξει διεθνή συμφωνία διαιτησίας. Αλλά για την πρόληψη των κατάλληλων μέτρων όφειλαν να τα λάβουν και οι δύο καπετάνιοι. Αν το έκαναν δεν θα είχαμε ότι έγινε», δήλωσε ο Svyatash.
Ο ίδιος, όμως, δεν συμφωνεί ότι η ομίχλη χρησιμεύει ως δικαιολογία για την «σύγκρουση» διότι το ρωσικό πλοίο διαθέτει υπερσύγχρονα συστήματα που δεν τα επηρεάζει η ομίχλη .
Εάν το αποτέλεσμα της έρευνας επιβεβαιώσει το λάθος του κυβερνήτη του «Liman» τότε ο Καπετάνιος θα φυλακιστεί και θα υποστεί τις συνέπειες των πράξεων του σύμφωνα με τον στρατιωτικό ποινικό κώδικα .
Σύμφωνα με πηγή το «Liman» βρίσκεται σε μικρό βάθος, και ως εκ τούτου η πιθανότητα μιας επιτυχούς επιχείρησης ανάκτησης του είναι πολύ υψηλή.
pentapostagma.