Οι Σουηδοί και οι Γερμανοί φορολογούμενοι όχι μόνο πλήρωσαν για την εισαγωγή πάνω από ένα εκατομμύριο ισλαμιστών μεταναστών πέρυσι, αλλά και χρηματοδοτούν τώρα διαφημιστικές εκστρατείες που τους παροτρύνουν να «ενσωματωθούν» οι ίδιοι στις νέες χώρες που δημιουργεί η μαζική μετανάστευση.
Οι αλλαγές είναι μη αναστρέψιμες και ο παλιός τρόπος ζωής δεν επανέρχεται, οπότε συνηθίστε το και προσαρμοστείτε, λένε στους αυτόχθονες.
Όπως δημοσιεύει ο ιστότοπος redsky στη Σουηδία, μια πληρωμένη με φόρους τηλεοπτική διαφήμιση που δημιουργήθηκε από μια «φιλανθρωπική οργάνωση» που ονομάζεται “Individuell Manniskohjalp” (Ατομική Ανακούφιση) ή IM, πληροφορεί τους Σουηδούς ότι η παλιά τους χώρα δεν θα ξανάρθει ποτέ πια.
Μεταφρασμένο στα αγγλικά, το σλόγκαν για την εκστρατεία είναι #TheNewNation (#ΤοΝέοΈθνος). «Δεν υπάρχει δρόμος επιστροφής», ξεκινά η διαφήμιση. «Η Σουηδία δεν θα γίνει ποτέ όπως ήταν. Η Ευρώπη αλλάζει και την Σουηδία την χρειάζονται ως ασφαλή χώρο άνθρωποι που ζητούν άσυλο. Τώρα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και να βρούμε τρόπο να ζήσουμε δίπλα-δίπλα».
Καθώς πρόσωπα αφρικανικά και μεσανατολικά εναλλάσσονται με πρόσωπα σουηδικά στην οθόνη, η διαφήμιση πληροφορεί τους τηλεθεατές ότι η Σουηδία θα δεχθεί δραματικές αλλαγές. «Είναι καιρός να αντιληφθούμε ότι οι νέοι Σουηδοί θα απαιτήσουν τον χώρο τους, και θα καταλάβουν χώρο με τις κουλτούρες τους, τις γλώσσες τους και τις συνήθειές τους», λένε οι εκφωνητές στα σουηδικά, εναλλασσόμενοι μεταξύ ανδρικών και γυναικείων φωνών. «Είναι καιρός να το δούμε αυτό ως θετική δύναμη. Η νέα χώρα ετοιμάζεται να διαμορφώσει ένα νέο μέλλον».
Ακόμη και ο ίδιος ο ορισμός του Σουηδού αλλάζει, συνεχίζει η διαφήμιση, προσθέτοντας ότι οι παλιοί Σουηδοί χρειάζεται να προσαρμοστούν στη νέα χώρα και στις συνήθειες των «νέων Σουηδών». «Το να είσαι Σουηδός πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από το χρώμα του δέρματος κατά τη γέννηση, πρέπει είναι εσύ, εγώ και όλοι μαζί», συνεχίζει ο εκφωνητής. «Δεν είναι μόνον οι νέοι Σουηδοί αυτοί που πρέπει να ενσωματωθούν. Όλοι πρέπει να ενσωματωθούν, ακόμη και οι καθιερωμένοι Σουηδοί».
Κατόπιν στους τηλεθεατές δίνονται λίγες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι είδους «ενσωμάτωση» τους ζητείται. «Η ενσωμάτωση έχει να κάνει με το να βρούμε κοινή κατανόηση», συνεχίζει η διαφήμιση. «Ας δημιουργήσουμε ένα μέλλον που θα βασίζεται στην πραγματικότητα των ίσων μερών και την πίστη προς το μέλλον. Ας χτίσουμε μια χώρα όπου θα βάζουμε στην άκρη το μίσος και τον φόβο».
Η διαφήμιση επίσης περιγράφει «ΤοΝέοΈθνος» που αναδύεται, το οποίο είναι αληθινά ο αφανισμός του παλιού έθνους. «Όλοι μας έχουμε τη νέα χώρα μέσα μας, στην παγκόσμια οπτική μας, τις σκέψεις μας και τις ενέργειές μας», λένε οι εκφωνητές. «Ήλθε ο καιρός να χτίσουμε μια χώρα που θα είναι υπερήφανη, συμπεριληπτική (inclusive) και βιώσιμη – κάτι νέο. Η Νέα Χώρα — #detnyalandet». Μια Σομαλή Μουσουλμάνα με ένα ισλαμικό κάλυμμα στο κεφάλι δείχνεται ως το πρόσωπο «Της Νέας Χώρας».
Υπενθυμίζεται ότι το 2015, σχεδόν 200.000 Ισλαμιστές μετανάστες από την Αφρική και τη Μέση Ανατολή έφτασαν στη Σουηδία που έχει 9,8 εκατομμύρια κατοίκους, που σημαίνει ότι η Σουηδία δέχθηκε τον υψηλότερο αριθμό μεταναστών κατά κεφαλήν από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα. Οι ψηφοφόροι έχουν στραφεί έντονα εναντίον της κυβερνητικής πολιτικής όμως, με τους περισσότερους ψηφοφόρους να θέλουν λιγότερους μετανάστες και μόλις 13 τοις εκατό να θέλουν περισσότερους. Κάπου 80 τοις εκατό των αστυνομικών σκέπτονται να παρατήσουν τις δουλειές τους.
Στη Γερμανία, μια πολύ εριστική διαφήμιση χρηματοδοτούμενη από φόρους και επίσης χρηματοδοτούμενη από μια υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών, παροτρύνει μάλιστα τις Γερμανίδες να καλύπτουν το κεφάλι τους με ένα Ισλαμικού στυλ ρούχο ως μέρος της «ανεκτικότητας». Πρώτα η διαφήμιση δείχνει μια γυναίκα από πίσω που χορεύει σε μουσική Ισλαμικού στυλ ενώ φορά ένα Ισλαμικό ρούχο. Οι λέξεις «Οι Τουρκάλες φορούν την Ισλαμική μαντήλα»
εμφανίζονται στην οθόνη.
εμφανίζονται στην οθόνη.
Μετά, όταν η γυναίκα γυρίζει, είναι σαφές ότι είναι μια ξανθιά Γερμανίδα. «Και εγώ επίσης», λέει για το ότι φορά την Ισλαμική μαντήλα. «Είναι όμορφη». Μετά λέει, «Απολαύστε τη διαφορά, αρχίστε την ανεκτικότητα». Μετά οι τηλεθεατές ακούνε ότι η διαφήμιση έγινε σε συνεργασία με την UNESCO, την υπηρεσία του ΟΗΕ που είναι αρμόδια για την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την επιστήμη.
Ασφαλώς και η σουηδική και η γερμανική κυβέρνηση έχουν «προγράμματα ενσωμάτωσης» για να ενσωματώσουν τα εκατομμύρια Μουσουλμάνων μεταναστών στα ίδια τους τα παρακμιακά συστήματα «αξιών». Ένα κύριο μέρος αυτών των προσπαθειών είναι η αυξανόμενη εκστρατεία λογοκρισίας για να φιμώσουν τους διαφωνούντες περιλαμβανομένων και μαζικών συλλήψεων λόγω κριτικής προς τους Ισλαμιστές ή τη μαζική Ισλαμική μετανάστευση. Επίσης, οι Μουσουλμάνοι και οι μετανάστες αντιμετωπίζονται με αφίσες σε δημόσιους χώρους που τους εξηγούν ότι δεν επιτρέπεται να προσβάλλουν τις γυναίκες.
Ο Γερμανός Υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε παρότρυνε τους Μουσουλμάνους μετανάστες στη Γερμανία να δημιουργήσουν αυτό που περιέγραψε ως «Γερμανικό Ισλάμ» που ακολουθεί τον φιλελευθερισμό και την ανεκτικότητα αντί των βίαιων απαιτήσεων του Ισλαμιστή προφήτη Μωάμεθ.
«Η καταγωγή της πλειοψηφίας των προσφύγων σημαίνει ότι θα έχουμε να κάνουμε όλο και πιο πολύ με ανθρώπους από εντελώς διαφορετικούς κύκλους κουλτούρας από ό,τι προηγουμένως», είπε ο Σόϊμπλε σε ένα περίεργο άρθρο που δημοσιεύτηκε στην Welt am Sonntag, τονίζοντας τις μαζικές σεξουαλικές επιθέσεις από μετανάστες και τις πρόσφατες τρομοκρατικές επιθέσεις στη Γερμανία που έκαναν ανήσυχους τους Γερμανούς σχετικά με τις ασταμάτητες μεταναστευτικές ροές. «Χωρίς αμφιβολία, ο αυξανόμενος αριθμός των Μουσουλμάνων στη χώρα μας σήμερα είναι μια πρόκληση για να ανοίξει το μυαλό της συμβατικής κοινωνίας».
redskywarning.