«Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2020» - ΑΤΖΕΝΤΑ 21: Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Η εκπαίδευση ενηλίκων στην Αγγλία δεν θα υπάρχει πλέον από το 2020, εφόσον η κυβέρνηση συνεχίζει τα ισχύοντα μέτρα λιτότητας, προειδοποιούν εκατοντάδες κολέγια.
Κάθε κράτος, όπως πχ η Ελλάδα έχει και το δικό του μνημόνιο που του έχουν επιβάλλει.
Η επιτήρηση βέβαια δεν είναι η ίδια παντού, όμως η ουσία της Ατζέντα 21 επιβάλλεται σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Στην Αγγλία, η ένωση κολλεγίων λέει ότι σχεδόν 200.000 θέσεις εκπαίδευσης ενηλίκων θα σβήσουν από τις επιχειρήσεις το επόμενο έτος, με μαθήματα για την υγεία, τις δημόσιες υπηρεσίες και την φροντίδα, και στην τεχνολογία ενημέρωσης και επικοινωνιών που θα πληγούν περισσότερο.
Τα κολέγια λένε ότι αν οι περικοπές του προϋπολογισμού συνεχιστούν με το σημερινό ρυθμό, «δεν θα υπάρχει πλέον κανένα σύστημα εκπαίδευσης ενηλίκων που να έχει απομένει για να υποστηρίξουμε τους μαθητές ηλικίας 19 ετών και άνω".
Η προειδοποίηση ακολουθεί τα σχέδια της κυβέρνησης να περικόψει τη χρηματοδότηση για την εκπαίδευση των ενηλίκων κατά 24 τοις εκατό για το ακαδημαϊκό έτος 2015-16.
Ο πρώτος άνθρωπος στην Ελλάδα ο οποίος ενημέρωσε το κοινό του για το έκτρωμα που ονομάζεται Ατζέντα 21, είναι ο Δημοσθένης Λιακόπουλος. Εννοείται πως πολλοί, μέσα στην ηλιθιότητα τους χλεύαζαν και συνεχίζουν να χλευάζουν μέχρι και σήμερα τα λεγόμενα του.
Δυστυχώς, τα πάντα επιβεβαιώνονται μέρα με τη μέρα και τα βλέπουμε όλα μπροστά μας. Στο κεφάλαιο "ΑΤΖΕΝΤΑ 21" στα βιβλία του "Γιατί και πώς ζούν ανάμεσά μας" αναφέρεται για:
Παραγωγή πολιτών με μειωμένη μόρφωση και χαμηλά εισοδήματα. Διότι - λένε - όποιος είναι μορφωμένος, έχει υψηλότερα εισοδήματα, άρα έχει ανεβασμένο βιοτικό επίπεδο κι επομένως δαπανά περισσότερο, έχει αυξημένο καταναλωτισμό. Για τον καταναλωτισμό του μπορεί να έχει 2-3 αυτοκίνητα, τα οποία μολύνουν το περιβάλλον, μπορεί να έχει ανοικτό παραπάνω το αιρ κοντίσιον και για να τα έχει όλα αυτά, πρέπει κάποια εργοστάσια να δουλεύουν περισσότερο για να του τα δώσουν, τα οποία, επίσης, μολύνουν το περιβάλλον. Έτσι - για να μην μολύνεται το περιβάλλον - δεν πρέπει να υπάρχει καταναλωτισμός και βεβαίως οι άνθρωποι πρέπει να είναι αμόρφωτοι.
Ακόμη μια δικαίωση, όπως θα διαπιστώσετε κι εσείς σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα της UNESCO που σας παρουσιάζει παρακάτω η Αθέατη γνώση.
Οι παραδοσιακές και κλασσικές έννοιες της εκπαίδευσης, ωστόσο, δεν έχουν θέση στη βιώσιμη «πράσινη» παγκόσμια τάξη. Σε μια εκπληκτική εισαγωγή η οποία έχει αναρτηθεί άμεσα στην ιστοσελίδα της UNESCO σε ένα έγγραφο σχετικά με την «Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη" , καθιστά απολύτως σαφές ότι. "Σε γενικές γραμμές, οι πιο μορφωμένοι άνθρωποι, οι οποίοι έχουν υψηλότερα εισοδήματα, καταναλώνουν περισσότερους πόρους από ό, τι οι ανεπαρκώς μορφωμένοι άνθρωποι, οι οποίοι τείνουν να έχουν χαμηλότερα εισοδήματα," η "εργαλειοθήκη" του ΟΗΕ για την παγκόσμια "βιώσιμη" παιδεία, εξηγεί . "Σε αυτή την περίπτωση, η περισσότερη εκπαίδευση αυξάνει την απειλή για τη βιωσιμότητα».
Διαβάστε αυτή την πρόταση ξανά και ξανά: Η περισσότερη εκπαίδευση απειλεί το όραμά τους για τη «βιωσιμότητα» (όπως η ελευθερία, η ευημερία, οι άνθρωποι, και άλλα ).
πηγη
Κάθε κράτος, όπως πχ η Ελλάδα έχει και το δικό του μνημόνιο που του έχουν επιβάλλει.
Η επιτήρηση βέβαια δεν είναι η ίδια παντού, όμως η ουσία της Ατζέντα 21 επιβάλλεται σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Στην Αγγλία, η ένωση κολλεγίων λέει ότι σχεδόν 200.000 θέσεις εκπαίδευσης ενηλίκων θα σβήσουν από τις επιχειρήσεις το επόμενο έτος, με μαθήματα για την υγεία, τις δημόσιες υπηρεσίες και την φροντίδα, και στην τεχνολογία ενημέρωσης και επικοινωνιών που θα πληγούν περισσότερο.
Τα κολέγια λένε ότι αν οι περικοπές του προϋπολογισμού συνεχιστούν με το σημερινό ρυθμό, «δεν θα υπάρχει πλέον κανένα σύστημα εκπαίδευσης ενηλίκων που να έχει απομένει για να υποστηρίξουμε τους μαθητές ηλικίας 19 ετών και άνω".
Η προειδοποίηση ακολουθεί τα σχέδια της κυβέρνησης να περικόψει τη χρηματοδότηση για την εκπαίδευση των ενηλίκων κατά 24 τοις εκατό για το ακαδημαϊκό έτος 2015-16.
Ο πρώτος άνθρωπος στην Ελλάδα ο οποίος ενημέρωσε το κοινό του για το έκτρωμα που ονομάζεται Ατζέντα 21, είναι ο Δημοσθένης Λιακόπουλος. Εννοείται πως πολλοί, μέσα στην ηλιθιότητα τους χλεύαζαν και συνεχίζουν να χλευάζουν μέχρι και σήμερα τα λεγόμενα του.
Δυστυχώς, τα πάντα επιβεβαιώνονται μέρα με τη μέρα και τα βλέπουμε όλα μπροστά μας. Στο κεφάλαιο "ΑΤΖΕΝΤΑ 21" στα βιβλία του "Γιατί και πώς ζούν ανάμεσά μας" αναφέρεται για:
Παραγωγή πολιτών με μειωμένη μόρφωση και χαμηλά εισοδήματα. Διότι - λένε - όποιος είναι μορφωμένος, έχει υψηλότερα εισοδήματα, άρα έχει ανεβασμένο βιοτικό επίπεδο κι επομένως δαπανά περισσότερο, έχει αυξημένο καταναλωτισμό. Για τον καταναλωτισμό του μπορεί να έχει 2-3 αυτοκίνητα, τα οποία μολύνουν το περιβάλλον, μπορεί να έχει ανοικτό παραπάνω το αιρ κοντίσιον και για να τα έχει όλα αυτά, πρέπει κάποια εργοστάσια να δουλεύουν περισσότερο για να του τα δώσουν, τα οποία, επίσης, μολύνουν το περιβάλλον. Έτσι - για να μην μολύνεται το περιβάλλον - δεν πρέπει να υπάρχει καταναλωτισμός και βεβαίως οι άνθρωποι πρέπει να είναι αμόρφωτοι.
Ακόμη μια δικαίωση, όπως θα διαπιστώσετε κι εσείς σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα της UNESCO που σας παρουσιάζει παρακάτω η Αθέατη γνώση.
Οι παραδοσιακές και κλασσικές έννοιες της εκπαίδευσης, ωστόσο, δεν έχουν θέση στη βιώσιμη «πράσινη» παγκόσμια τάξη. Σε μια εκπληκτική εισαγωγή η οποία έχει αναρτηθεί άμεσα στην ιστοσελίδα της UNESCO σε ένα έγγραφο σχετικά με την «Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη" , καθιστά απολύτως σαφές ότι. "Σε γενικές γραμμές, οι πιο μορφωμένοι άνθρωποι, οι οποίοι έχουν υψηλότερα εισοδήματα, καταναλώνουν περισσότερους πόρους από ό, τι οι ανεπαρκώς μορφωμένοι άνθρωποι, οι οποίοι τείνουν να έχουν χαμηλότερα εισοδήματα," η "εργαλειοθήκη" του ΟΗΕ για την παγκόσμια "βιώσιμη" παιδεία, εξηγεί . "Σε αυτή την περίπτωση, η περισσότερη εκπαίδευση αυξάνει την απειλή για τη βιωσιμότητα».
Διαβάστε αυτή την πρόταση ξανά και ξανά: Η περισσότερη εκπαίδευση απειλεί το όραμά τους για τη «βιωσιμότητα» (όπως η ελευθερία, η ευημερία, οι άνθρωποι, και άλλα ).
πηγη