Translate

IMAGINOS - Ο Τζιχαντιστής (HEAVY METAL JIHAD SONG)



Έσφαξα και τον πατέρα
έσφαξα και την μητέρα
έσφαξα και τα αδέρφια
πέντε θείους και ξαδέρφια

τώρα έχω πάρει φόρα
και θα σφάξω και μια κότα
ένα παρδαλό κατσίκι
και τα κουνελάκια όλα

Είμαι εγώ ο Τζιχαντιστής
μαχαιρώνω σφάζω ότι φανταστείς
ο Προφήτης προστάζει από τη Σαρία
και έχω ρέψει μες τη μαλακία

Το σηκώνω το σακάκι
τον μπουκώνω τον γιαρμά
μαστιγώνω το δελφίνι
χριστιανός δεν θ' απομείνει

το κοράνι εγώ διαβάζω
απ' το βράδυ ως το πρωί
και μετά όλα τα σφάζω
του προφήτη είμαι η ψωλή

Είμαι εγώ ο Τζιχαντιστής
μαχαιρώνω σφάζω ότι φανταστείς
για να κερδίσω τον παράδεισο
η μαλακία μου φτάνει ως τη άβυσσο

Είμαι εγώ ο Τζιχαντιστής
πιο μαλάκα στον κόσμο δεν θα βρεις


DOWNLOAD THE SONG
http://www.divshare.com/download/26086984-e4d

ALL RIGHTS RESERVED

Σχόλια

Τεχνική υποστήριξη, κατασκευή ιστοσελίδας: Charles Bukowski(7SPY), e-mail: spy7ross7@gmail.com