Translate

Αίτηση ανακοπής τελών κυκλοφορίας, λόγω αντισυνταγματικότητας!
















Στο ιστολόγιο ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, βρήκαμε την πρόταση για υποβολή αίτησης ανακοπής και επαναδιαπραγμάτευσης της φορολόγησης του οχήματος, λόγω αντισυνταγματικότητας. 
Το υπόδειγμα της αίτησης που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ο πολίτης, αποτελείται από 36 σελίδες και βρίσκεται στη διεύθυνση: 
http://syntagma120.blogspot.gr/p/normal-0-false-false-false-el-x-none-x.html 
  
ΑΙΤΗΣΗ -ΑΝΑΦΟΡΑ
Του …………………………..
Κατοίκου …………….
Α.Δ.Τ. ………….. /Α.Τ……..
Οδός ………….., Τ.Κ …………
Τηλ. ……………….
Με ΑΦΜ ……………….
Δ.Ο.Υ. ……………….
Κάτοχος του υπ’ αριθμόν κυκλοφορίας…………….. οχήματος
(Πόλη, ……………….. ……… 2013

ΠΡΟΣ
Τον κ. Προϊστάμενο Δ.Ο.Υ
………………………
1.
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Υπουργείο Οικονομικών
-      Συνήγορο του Πολίτη
-      Επιτροπή Ανθρωπίνων
-      Δικαιωμάτων
-        
ΘΕΜΑΤΑ:
ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΟΠΗΣ, ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΚΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ, ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ.
ΑΝΑΦΟΡΑ, ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ


                                                                                                                                                                                                kosmonea

Σχόλια

Τεχνική υποστήριξη, κατασκευή ιστοσελίδας: Charles Bukowski(7SPY), e-mail: spy7ross7@gmail.com