Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τόσο πολύ Ατζέντα 21 στα ελληνικά σχολεία δεν περίμενε ούτε η Νέα Τάξη

Image result for Ατζέντα 21 στα ελληνικά σχολείαΣύμφωνα με την Ατζέντα 21 όσο πιο μορφωμένοι είναι οι άνθρωποι, τόσο περισσότερα χρήματα κερδίζουν και άρα καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες προϊόντων και ενέργειας, μολύνοντας το περιβάλλον.

 Γι’ αυτό η μόρφωση υποβαθμίζεται.
Πραγματικός σκοπός είναι η συνεχής πτώση του μορφωτικού επιπέδου των ανθρώπων, προκειμένου να είναι εύκολο-ελεγχόμενοι, όπως γινόταν στον Μεσαίωνα.
Στην Ελλάδα ρυθμός που αυτές οι πολιτικές που εφαρμόζονται, αναγκάζουν ακόμα και τον Ομπάμα να ζηλεύει.
Έτσι, σύμφωνα με νέα εγκύκλιο που απέστειλε ο υπουργός Νίκος Φίλης στα σχολεία, ακόμα και με βαθμό 5 στα βασικά μαθήματα θα μπορούν πλεον οι μαθητές του Γυμνασίου να προάγονται στην επόμενη ταξη ή και να παίρνουν απολυτήριο.
Αρκεί ο μέσος όρος του μαθητή να "βγαίνει" 13, χωρίς κανέναν περιορισμό όμως στο πώς θα υπολογίζεται αυτό.
Μπορεί δηλαδή ο μαθητής να έχει 5 στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τη Φυσική ή την Ιστορία, αλλά με ένα... 20 στη Γυμναστική να το "καλύπτει", να φτάνει στο μέσο όρο 13 και έτσι να προάγεται.
Εν συνεχεία θα έχει τα απαραίτητα προσόντα για να διοριστεί στο Δημόσιο-παρακλάδι της παγκόσμιας εξουσίας.
Επομένως, ελάχιστοι θα διαβάζουν ουσιαστικά, μαθαίνοντας από μικρή ηλικία την μέθοδο της «αρπαχτής», της «αραχτής» και του «ωχαδερφισμού».
Image result for Ατζέντα 21 στα ελληνικά σχολεία

Στην ουσία ο Νικος Φίλης καταργεί προηγούμενη διάταξη βάσει της οποίας οι μαθητές χρειάζονταν τουλαχιστον 8 στα μαθήματα αυτά, που θεωρούνται "βασικά", ώστε να προαχθούν και παράλληλα ο γενικός μέσος όρος της βαθμολογίας τους να είναι 13.


Όπως καταγγέλλουν όμως οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ, οι μαθητές του Γυμνασίου δεν θα έχουν πια ουτε αυτή την ελάχιστη υποχρέωση.


 Ειδικότερα σχετικά με την προαγωγή των μαθητών η νέα τροποποιητική εγκύκλιος ορίζει τα εξής:


1. Στα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α') βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι το ένα τρίτο του αθροίσματος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της γραπτής ανακεφαλαιωτικής εξέτασης.


2. Στα μαθήματα της δεύτερης ομάδας (Ομάδα Β') και της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ')  βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου.


3. Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν κατατεθεί βαθμολογία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β ́ τετραμήνου το αργότερο την επομένη ημέρα από τη λήξη των μαθημάτων του Β ́ τετραμήνου. Η βαθμολογία αυτής της εξέτασης αποτελεί τον βαθμό επίδοσης για κάθε τετράμηνο.
Image result for Ατζέντα 21 στα ελληνικά σχολεία


4. α. Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης,

i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα ή
ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία.
β. Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα.


Για τους παραπεμπόμενους μαθητές αμέσως μετά το τέλος της πρώτης εξεταστικής περιόδου καταρτίζεται με ευθύνη του Διευθυντή του Σχολείου και υλοποιείται από τους εκπαιδευτικούς πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας για κάθε μάθημα των Ομάδων Α ́ και Β ́ στο οποίο έχει παραπεμφθεί μαθητής. Συγκεκριμένα για κάθε μάθημα προσφέρεται πρόγραμμα διάρκειας πέντε έως δέκα διδακτικών ωρών, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών. Η υλοποίησή του ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς του σχολείου από τον σύλλογο διδασκόντων. Στο τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου διεξάγονται οι επαναληπτικές εξετάσεις για τους παραπάνω μαθητές (δεύτερη εξεταστική περίοδος).


γ. Για τα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α') οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές. Ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί τις προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Η προφορική εξέταση προηγείται της γραπτής.


Για τα μαθήματα της δεύτερης και της τρίτης ομάδας οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές. Ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί τις εξετάσεις.


δ. Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α 'και Β' τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής σύμφωνα την περ. α αυτής της παραγράφου, τότε επαναλαμβάνει την τάξη.


ε. Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Γ ' τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης σύμφωνα με την περ. α αυτής της παραγράφου, τότε δύναται να προσέλθει σε επαναληπτικές εξετάσεις πριν από την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο (τρίτη εξεταστική περίοδος), στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα καθώς και σε εξετάσεις επόμενου/νων σχολικού/κών έτους/ετών τον Ιούνιο (πρώτη και δεύτερη εξεταστική περίοδος) και τον Σεπτέμβριο (τρίτη εξεταστική περίοδος), στην ύλη στην οποία εξετάζονται κατά το έτος της εξέτασης και οι μαθητές της Γ ́ τάξης.


Οι επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου διεξάγονται με τον τρόπο και τη διαδικασία των επαναληπτικών εξετάσεων του Ιουνίου.


5. Στην περίπτωση που εξάγεται για μαθητή απορριπτικό αποτέλεσμα σε κλάδο μαθήματος και ο συνολικός βαθμός στο μάθημα ως μέσος όρος των βαθμών των κλάδων είναι επίσης απορριπτικός, ο μαθητής αυτός παραπέμπεται μόνο στον κλάδο του μαθήματος στον οποίον υστέρησε.


6. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι εξετάζονται με βάση τις διατάξεις της με αρ. πρ. 28722/Γ2/12-3-2010 Υ.Α. (Β '276), προάγονται ή απολύονται, σύμφωνα με τις διατάξεις της ως άνω παρ. 4 εδαφίου α (ii) με μείωση του προβλεπόμενου μέσου όρου βαθμών ετήσιας επίδοσης σε «τουλάχιστον δώδεκα».

liakonews

Σχόλια

7spynews on facebook


ενεργό link
ενεργό link

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΗΙΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΛΕΓΜΑ

Περί του ΓΗΙΝΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΠΛΕΓΜΑΤΟΣ Ήδη από τη δεκαετία του ‘60, οι Σοβιετικοί επιστήμονες Ν. Γκοντσάροφ, Β. Μόροζ και Β. Μοκάροφ είχαν ανακαλύψει στοιχεία που αποδεικνύουν την ύπαρξη ασθενών μαγνητικών γραμμών, οι οποίες φαίνεται πως περιβάλλουν τον πλανήτη μας σε σχήμα δωδεκαέδρου, τοποθετημένου μέσα σε ένα εικοσάεδρο, σαν κάποτε η γη να ήταν ένας τεράστιος κρύσταλλος ή να είχε μορφή ενάργειας που προερχόταν από κάποιον κρυσταλλικό πυρήνα της. Επάνω σε έναν γεωγραφικό χάρτη, οι Σοβιετικοί επιστήμονες σημείωσαν τις μνημειακές κατασκευές των αρχαίων πολιτισμών και αμέσως φάνηκε πως αυτέςακολουθούσαν τις μαγνητικές ή ενεργειακές γραμμές του εικοσαέδρου.

ΙΣΛΑΜΟΠΙΘΗΚΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΓΑΛΛΙΚΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ, ΑΠΑΙΤΗΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕΣ ΕΙΔΕΜΗ…vid

Στη Γαλλία δύο ισλαμοπίθηκοι με φορτηγό εισήρθαν στη γαλλική Μονή κατά τη διάρκεια των υπηρεσιών της και ζήτησαν όλες οι μοναχές ασπαστούν το Ισλάμ.

"Εθαψε" 19 ζωές ενώ σπατάλησε εκατομμύρια σε λούσα Ομολογία-σοκ>Η περιφέρεια Αττκής, έχει ταμειακά διαθέσιμα 345 εκατομμύρια!

ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ
Οι σοκαριστικές αποκαλύψεις για την Περιφερειάρχη Ρένα Δούρου διαδέχονται η μία την άλλη καθώς 19 άνθρωποι έχουν χάσει ήδη τη ζωή τους. Οι αποκαλύψεις έχουν να κάνουν με τα εκατομμύρια που

ΤΟ ΠΕΠΛΟ 26000 ΕΤΩΝ vid

Αλήθειες που οι Δρακονιανοί,Οφιδοειδείς και Σαυροφυείς που σε κυβερνάνε δεν θέλουν να γνωρίζεις!.

Γουίλιαμ Τόμπκινς - Eρπετοειδείς, τι έγινε στη Σελήνη ... vid

Απόρρητο βίντεο της NASA στην...Σελήνη και άλλα...

Η ΝΑSΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ-ΤΟ 2018 ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ

Μιλώντας στην Daily Star, ο μετεωρολόγος Paul Dorian συμφώνησε ότι η μειωμένη ηλιακή δραστηριότητα θα μπορούσε να μας φέρει μια νέα εποχή παγετώνων.