Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για τα παιδιά των λαθρομεταναστών διαλύουν την παιδεία οι ΣΥΡΙΖαίοι: Τέλος στην… αριστεία – Σημαιοφόροι με κλήρωση και όχι οι καλύτεροι μαθητές- Και ο Τσακαλώτος υπέρ καταλήψεων!


Με Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ 79/2017)ΓΕΙΆ ΣΟΥ ΠΆΚΗ! ορίζεται ότι από δω και πέρα σημαιοφόρος στην Στ΄τάξη του δημοτικού μπορεί να είναι ο καθένας, ανεξαρτήτως βαθμολογίας, καθώς η επιλογή του θα γίνεται με κλήρωση
και όχι βάσει βαθμολογίας όπως ίσχυε μέχρι σήμερα! Δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας βάζει τέλος στην… αριστεία καθώς από τούδε και στο εξής σημαιοφόρος στο δημοτικό σχολείο τουλάχιστον, δεν θα είναι ο καλύτερος μαθητής, αλλά ο πιο τυχερός.
Πρακτικά, αποκλειστικά και μόνο για τα παιδιά των λαθρομεταναστών, για «λόγους ισότητας» όπως λένε οι ΣΥΡΙΖαίοι, σε σχολεία που η μεγάλη πλειοψηφία δεν είναι καν Ελληνες, οι σημαιοφόροι θα είναι παιδιά αλλοδαπών. Αυτό θα είναι το φαινόμενο που θα βλέπουμε από δω και τώρα σε σχολεία που οι Ελληνες αποτελούν το 20-30% μετά βίας.
Χαρακτηριστικό είναι ότι «πέρασε» στο ΦΕΚ τα μεσάνυχτα και ενώ στη Βουλή συζητούσαν το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην Παιδεία!
Ειδικότερα, οι χαρακτηριστικές παράγραφοι του διατάγματος αναφέρουν:
«Σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου ορίζονται μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης.
Η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων.
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν περισσότερα του ενός (1) τμήματα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου».
Τι ίσχυε πριν
Μέχρι τώρα σημαιοφόροι ορίζονταν δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους και επιλέγονταν αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος είχαν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους. Στις περιπτώσεις ισοβαθμίας και στο κλασματικό μέρος, γινόταν κλήρωση. Το κλασματικό μέρος αναφερόταν στον ετήσιο γενικό μέσο όρο και όχι στο μέσο όρο των επιμέρους μαθημάτων.
Παραστάτες ορίζονταν δέκα μαθητές της ΣΤ τάξης, πέντε για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή γινόταν με την ίδια διαδικασία που επιλέγονταν οι σημαιοφόροι.
Μία απώλεια είχε η κυβερνητική πλειοψηφία κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την παιδεία, καθώς ο νέος αντιπρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Καμμένος καταψήφισε το άρθρο 3 για τις ακαδημαϊκές ελευθερίες.
Συγκεκριμένα, το άρθρο 3 προβλέπει την επαναφορά του πανεπιστημιακού ασύλου.
Η ΝΔ και το Ποτάμι καταψήφισαν όλα τα άρθρα, ενώ η Δημοκρατική Συμπαράταξη είπε «όχι» σε όλα τα άρθρα, πλην του 34 που αφορά στην επιλογή, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μεταπτυχιακών φοιτητών, το οποίο και υπερψήφισε.
Το ΚΚΕ ψήφισε «όχι» επί της αρχής, «παρών» στο άρθρο 3 για το ακαδημαϊκό άσυλο και «όχι» στα υπόλοιπα, τα οποία τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία.
Η Χρυσή Αυγή ψήφισε «όχι» επί της αρχής και «παρών» στα άρθρα 15 για την ανάδειξη πρυτάνεων και αντιπρυτάνεων και στο 34. «Παρών» σε όλα τα άρθρα είπε η Ένωση Κεντρώων.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της ονομαστικής ψηφοφορίας:
Άρθρο 3 ναι: 148, όχι: 98, παρών: 12
Άρθρο 15 ναι: 149, όχι: 89, παρών: 20
Άρθρο 32 ναι: 149, όχι: 104, παρών: 5
Άρθρο 34 ναι: 163, όχι: 74, παρών: 21
Άρθρο 36 ναι: 149, όχι: 104, παρών: 5
Η τροπολογία 1177/119 ναι: 149, όχι: 104, παρών: 6
Αυτό δεν είναι το μόνο χτύπημα που δέχτηκε η Παιδεία αυτές τις ημέρες. Ο Υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος, μίλησε στην Ολομέλεια της Βουλής για τον κίνδυνο των «ιδιωτικών συμφερόντων που επιθυμούν να μπουν στα πανεπιστήμια» αλλά και για την αναγκαιότητα των καταλήψεων.
Ο κ. Τσακαλώτος επέλεξε να τοποθετηθεί περισσότερο ως ακαδημαϊκός,περιορίζοντας την ομιλία του στις διατάξεις του νομοσχεδίου για την ανώτατη εκπαίδευση και να παραδώσει μαθήματα κοινωνικής ευαισθησίας θεωρώντας ότι αποφεύγει παραλληλισμούς με τις συνέπειες της δημοσιονομικής πολιτικής και της υπερφορολόγησης που έχει επιβάλλει ως υπουργός Οικονομικών.
«Μην μας λέτε για τα ναρκωτικά και τη βία, πείτε μας ότι δεν θέλετε τις καταλήψεις, πείτε ότι θέλετε τους φοιτητές να κάθονται στα αυγά τους» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσακαλώτος αναφερόμενος στις αντιδράσεις για την κατάργηση του σημερινού θεσμικού πλαισίου για το πανεπιστημιακό άσυλο.
«Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας; Είναι παράνομες οι καταλήψεις; Αντιδημοκρατικές; Οι φοιτητές πρέπει να κάθονται στα αυγά τους;» απηύθυνε ως ερωτήματα ο υπουργός Οικονομικών και πρόσθεσε: «δεν θέλουν κάποιοι να γίνονται καταλήψεις, εγώ έχω πάρει μέρος σε πολλές, εγώ πιστεύω ότι οι πολλές είναι λάθος, αλλά κι αν είναι λάθος και δεν συμφωνώ δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να συζητήσω».
ΝΔ: Σημαιοφόροι με κλήρωση – Κανένα όριο στην ιδεοληψία ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ
«Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, πιστή στο δόγμα του εξισωτισμού προς τα κάτω, καταργεί το κριτήριο της επίδοσης για την επιλογή́ σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου και εισάγει την κλήρωση ως τρόπο επιλογής», αναφέρει σε δήλωσή της η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, σχετικά με την κατάργηση του κριτηρίου της επίδοσης για την επιλογή σημαιοφόρων και την κατάργηση της παρουσίας σημαιοφόρων στις δοξολογίες.
«Επιπλέον», όπως αναφέρει η Πειραιώς, «καταργεί την παρουσία σημαιοφόρων στις δοξολογίες. Με αυτόν τον τρόπο, ανατρέπει παραδόσεις δεκαετιών στο όνομα ενός δήθεν προοδευτισμού».
«Για άλλη μια φορά, αποθεώνεται η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Το μήνυμα που δίνουν στη νέα γενιά είναι ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια και προσωπικός αγώνας για την επιτυχία και την καταξίωση, αλλά τύχη.
Αυτό επιχειρεί λυσσαλέα η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στην Παιδεία, να γίνουν όλοι ίσοι με το βλέμμα προς τα κάτω. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα της μετριότητας και της ημιμάθειας.
Στον αντίποδα, η δική μας λογική για την Παιδεία, το δικό μας όραμα, συνίσταται στο αξιακό τρίπτυχο της αριστείας, της φιλομάθειας και της αξιοκρατίας», καταλήγει η Νέα Δημοκρατία.
Δείτε εδώ το βίντεο από τη Βουλή:

ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΙΣΠΑΝΙΑ: Γνωρίστε την κυρία Χουάνα. Η κυρία Χουάνα λυπήθηκε τον Μοχάμεντ που δεν είχε σπίτι και τον έβαλε στο δικό της σπίτι. Τώρα ο Μοχάμεντ έχει κλειδώσει έξω από το σπίτι την κυρία Χουάνα και η κυρία Χουάνα δεν έχει σπίτι

41 τρις δολάρια το αμερικανικό χρέος! Ερχεται νέα κρίση... H αμερικανική οικονομία εδράζεται πάνω σε μία φούσκα

Ρε, που χρωστάμε όλοι; σε ποιούς;
Το ότι το αμερικανικό δημόσιο χρέος πλησιάζει τα 20 τρισεκατομμύρια δολλάρια το γνωρίζει κάθε Αμερικανός πολίτης, αρκεί βέβαια να παρακολουθεί την πορεία του από φωτεινές αναρτήσεις στην Νέα Υόρκη και αλλού.

Οι νεοταξίτες θέλουν να εξαλείψουν τον Χριστιανισμό από παντού - Απίστευτα σκηνικά σε Ισπανία και Σουηδία

Υπό διωγμό βρίσκεται ο Χριστιανισμός στην Ευρώπη και όχι μόνο - Ιερείς παύονται γιατί δεν θέλουν να συμμετέχουν σε ομοφυλόφιλους γάμους

ΕΚΤΑΚΤΟ – Σα χάρτινος πύργος καταρρέουν οι ΗΠΑ- Το U.S. NAVY παύει τις επιχειρήσεις παγκοσμίως μετά τη νέα τραγωδία vid

Πρωτοφανής απόφαση από το Αμερικανικό Ναυτικό υπό το βάρος της νέας τραγωδίας. Οι Στόλοι των ΗΠΑ παύουν τις επιχειρήσεις τους ανα τον πλανήτη!

“Τραγωδία” για τους Mykonians Βορίδη και Γεωργιάδη: Τους σηκώσαν από τις ξαπλώστρες για να κάνουν δήθεν αντιπολίτευση

Έπαθαν ζημιά οι Mykononians Άδωνις Γεωργιάδης και Μάκης Βορίδης, καθώς η φωτιά που κατέκαψε την Ανατολική Αττική τους ανάγκασε να διακόψουν τα μπάνια τους.

«ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΒΑΣΕΙ DNA ΕΙΝΑΙ… ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ» ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!

Πριν από λίγο καιρό είχαμε γράψει ένα άρθρο σχετικά με μια μελέτη του πανεπιστημίου Harvard, την οποία εκμεταλλεύτηκαν οι Τούρκοι για να εκθέσουν τις ιστορικές τους διαστροφές και κάποιοι άσχετοι που δεν