Translate

ΛΑ.Σ.Ι.Τ.Α.: Είμαστε κάθετα αντίθετοι στην δραστηριοποίηση της UBER στην Ελλάδα

Η διείσδυση της UBER στην Ελλάδα (πλατφόρμα για αυτούς), εταιρεία για εμάς τους εργαζόμενους, βρίσκει τον Έλληνα επαγγελματία σε απόγνωση, αφού βλέπει το μεταφορικό του έργο να συρρικνώνεται καθημερινά μετά από
επτά και πλέον χρόνια σκληρής λιτότητας και απαξίωσης του κλάδου.
Ένα από τα μεγάλα προβλήματα λέγεται UBER X. Σίγουρα υπήρξε ολιγωρία του ΣΑΤΑ που οδηγηθήκαμε σε αυτό το τραγικό αποτέλεσμα γιατί η UBER, εκτός από «συναδέλφους» που χρησιμοποιεί σαν Δούρειο ίππο, να υφαρπάξει την δουλειά που μας έχει απομείνει, ο στόχος της είναι να μας κάνει υπαλλήλους στην ίδια μας την περιουσία.
Η UBER έχει στόλο αυτοκίνητα ΙΧ μετά οδηγού, αγνώστου εθνικότητας και αμφιβόλου επαγγελματικότητας. Οι θυσίες και οι αγώνες του κλάδου για να μην «περάσει» ο νόμος Ραγκούση, ξεπουλήθηκε από τους «συνδικαλιστές» του λεγόμενου «δημοκρατικού τόξου» με τα τραγικά αποτελέσματα για τον κλάδο μας .
Την εδραίωση της εν λόγω εταιρείας την έφερε ο νόμος Βορίδη 4070α.20/2012 και μάλιστα, για τον νόμο Βορίδη, η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΜΕ ΤΑΞΙ, με προεξέχοντα τον επί κεφαλή κύριο Λυμπερόπουλο προσπάθησαν να το παρουσιάσουν μεγάλη νίκη για τον κλάδο! Όντως μεγάλη νίκη, όχι όμως για τον κλάδο, αλλά για αυτούς που «λυμαίνονται» τον κλάδο, το μεταφορικό μας έργο και προσπαθούν να βρουν κερκόπορτες, να μονιμοποιηθούν. (Βλέπε μίνι βαν, λίμο, ενοικιαζόμενα ΙΧ μετά οδηγού).                                                                                                                      
Η UBER πατώντας στον νόμο 4070 .α.20/2012 του Βορίδη, άρχισε να δραστηριοποιείται αλλά και με την ανοχή των συνδικαλιστών του ΣΑΤΑ, να αποθρασύνεται και να απομυζά το εν 'απομένων μεταφορικό μας έργο. Η ψοφοδεξιά ΝΔ, με τον Βορίδη μας «άφησε» τα ταξί που ήταν το δόλωμα για τους ανυποψίαστους ιδιοκτήτες ταξί αφαιρώντας όμως το μεταφορικό μας έργο. Η πολιτική της ψοφοδεξιάς μαζί με το αποκούμπι ΠΑΣΟΚ έχουν την πολιτική ευθύνη, για το ότι εταιρείες σαν την UBER που σε άλλα κράτη εκδιώχθηκαν κακήν κακώς  με αποφάσεις δικαστικές εδώ, συνεχίζει να λειτουργεί νομότυπα.              
Ευθύνη έχει όμως και το ΣΑΤΑ για την UBER που όψιμα τώρα λόγω κακών σχέσεων με το κομματικό τους φορέα την ΝΔ  όψιμα «βλέπει» το πρόβλημα! Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τον ΛΑ.Σ.Ι.Τ.Α, γιατί ήμαστε από την πρώτη στιγμή  ως και σήμερα, σε όλα τα ΔΣ, κάθετα αντίθετοι με την κάθε λογής δραστηριοποίηση ανθελληνικής εταιρείας. Δεν είμαστε χαιρέκακοι για το αποτέλεσμα της δικαίωσης του ΛΑ.Σ.Ι.Τ.Α. γιατί, μας νοιάζουν τα καυτά προβλήματα του επαγγελματία ταξιτζή.
Και πάλι θα είμαστε παρόντες να δώσουμε σκληρό αγώνα για μην «περάσει» και αυτή η εν λόγω εταιρεία .Να περισώσουμε ότι έχει απομείνει από το μεροκάματο της φτώχειας 
ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!
ΛΑ.Σ.Ι.Τ.Α. 
  
πηγη

Σχόλια

Τεχνική υποστήριξη, κατασκευή ιστοσελίδας: Charles Bukowski(7SPY), e-mail: spy7ross7@gmail.com