Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2017

Τα υπερμαχητικά των Ρωσικών Αεροδιαστημικών Δυνάμεων όπως δεν τα έχετε ξαναδεί vids


Η ρωσική αεροπορία θα έχει παραλάβει 900 καινούργια και 900 εκσυγχρονισμένα αεροσκάφη και ελικόπτερα μέχρι το 2020 εκσυγχρονίζοντας ουσιαστικά εκ βάθρων τον αεροπορικό της στόλο.

Αυτή είναι η δεύτερη είδηση καθώς πριν λίγες ημέρες είχε ανακοινωθεί ότι η ρωσική αεροπορία θα έχει στις τάξεις τις 700 μαχητικά μέχρι το 2025

To ρωσικό υποστρατηγικό μαχητικό κρούσης Su-34, αποκτά και νέο ρόλο:
Μία έκδοση που θα αντικαταστήσει τα εγγύς υποστήριξης Su-25 με πιστοποίηση σε νέα όπλα, κατάλληλα για να προσβάλλει στόχους στο πεδίο της μάχης, αρκετά μακριά από τα στρατηγικά καθήκοντα στα οποία προοριζόταν αρχικά.
Σήμερα έχουν κατασκευαστεί συνολικά 100 Su-34 και υπολογίζεται ότι μέχρι το 2030 που θα σταματήσει η παραγωγή θα κατασκευαστούν συνολικά 300 μαχητικά.
Στο προσεχές μέλλον η ρωσική αεροπορία θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον εξοπλισμό επίθεσης των υποστρατηγικών-μαχητικών/βομβαρδιστικών Su-34 με ιδιαίτερη στόχευση στην ηλεκτρονική επίθεση.
Έτσι η εταιρεία «Radio-electronic technology» (KRET) έχει σκοπό να ενσωματώσει μια νέα σουίτα ηλεκτρονικού πολέμου και ιδιαίτερα έναν νέο παρεμβολέα πολλαπλών χρήσεων τόσο κατά ραντάρ εδάφους όσο και κατά συστημάτων εναέριων καθώς και σκαφών επιφανείας.

O διευθυντής της KRET Vladimir Mikheev δήλωσε ότι το Su-34 θα είναι πρακτικά αόρατο στα ραντάρ, αφήνοντας έτσι υπονοούμενα για ύπαρξη εσωτερικού συστήματος «ενεργούς ακύρωση ίχνους» αφήνοντας έτσι το σύνολο των φορέων για την μεταφορά όπλων και πυραύλων.
Η βάση του νέου συστήματος θα είναι το γνωστό για τους αμερικανούς «Khibiny».
Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη ο δεύτερος κύκλος δοκιμών για τον νέο κινητήρα που θα εξοπλίζει το μαχητικό 5ης γενιάς T-50 PAK-FA.
Ήδη ο κινητήρας βρίσκεται επί της δοκιμαστικής κλίνης για τον έλεγχο απόκρισης.
Το μαχητικό προς το παρόν βρίσκεται εφοδιασμένο με τον κινητήρα AL-41F1 ( «product 117») που βασίζεται στην τεχνολογία των αντιστοίχων του Su-35.
Ο νέος κινητήρας που θα ελέγχεται πλήρως ψηφιακά σε σχέση με τον AL-41F1. Θα έχει ανώτερη ισχύ με πάνω από 17,5/19,5 τόνους ώσης μειωμένη κατανάλωση καύσιμου ενώ μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στην ευκολία συντήρησης και χρόνου ζωής.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.