Translate

Βέλλιος: Θα γράψω το τέλος μου μέσα στο Σεπτέμβριο

Βέλλιος: Θα γράψω το τέλος μου μέσα στο Σεπτέμβριο

«Δεν θα πάω για ευθανασία στο εξωτερικό, σκοπεύω να πάω να τον βρω εγώ τον θάνατο»

Σοκαριστικά είναι τα λόγια του Αλέξανδρου Βέλιου, ο οποίος όπως λέει, έχει αρχίσει να μετρά αντίστροφα για την ευθανασία. Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Freddo,
αναφέρει πως δεν θα πάει τελικά στο εξωτερικό για ευθανασία, αλλά θα γράψει μόνος του το τέλος του. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Για μένα από την 1η Σεπτεμβρίου ο χρόνος θα κυλάει αντίστροφα. Δεν θα φτάσει τέλος του Σεπτέμβρη για να "φύγω", αλλά αυτό θα γίνει πολύ νωρίτερα»
Και συμπληρώνει:  «Τελικά, δεν θα πάω για ευθανασία στο εξωτερικό, για διάφορους προσωπικούς λόγους. Νομίζω όμως ότι θα επιτύχω να φύγω με τους δικούς μου όρους και στο δικό μου πλαίσιο αξιοπρέπειας».
Στην ερώτηση ποιοι είναι αυτοί οι όροι απάντησε:  «Να μη γίνω κουρέλι, να μην πέσω σε κώμα, να μη φτάσω στο σημείο αδυναμίας επικοινωνίας, γραψίματος».
«Καταρχήν, η ευθανασία δεν γίνεται μόνο στο εξωτερικό. Δεν σκοπεύω ωστόσο να αφεθώ και να έρθει να με βρει ο θάνατος. Σκοπεύω να πάω να τον βρω εγώ. Αλλά αντιλαμβάνεστε ότι εδώ "στην Ελλάδα" είμαστε σε ένα ολισθηρό πεδίο, σε μια χώρα όπου όλα επιτρέπονται και όλα απαγορεύονται. Πλέον εγώ δεν έχω τα χρονικά περιθώρια να εκπληρώσω κάποια όνειρά μου και αυτό είναι το μόνο που με στενοχωρεί», πρόσθεσε.
Όταν ρωτήθηκε αν θα το πράξει μόνος του απάντησε:«Εφόσον είναι ανώδυνοι και αξιοπρεπείς, υπάρχουν πάντα τρόποι ευθανασίας».
«Εάν αφήσω τα πράγματα να έρθουν ως έχουν, χονδρικά έχω περιθώριο μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Τον τελευταίο καιρό με τις δυνάμεις μου πολύ μειωμένες, έχω μια ποιότητα ζωής η οποία δεν με ικανοποιεί και σου ομολογώ ότι πλέον βιάζομαι να φύγω. Από την 1η Σεπτεμβρίου μετράω αντίστροφα. Κι αυτή είναι μια αντίστροφη μέτρηση η οποία δεν θα διαρκέσει μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Θα έρθει πολύ νωρίτερα. Και όπως ξέρεις οι αντίστροφες μετρήσεις μετρούν μέχρι το…10», τόνισε.

Σχόλια

Τεχνική υποστήριξη, κατασκευή ιστοσελίδας: Charles Bukowski(7SPY), e-mail: spy7ross7@gmail.com