Translate

«Πουλάς Πατρίδα Μακρυγιάννη» για τρία million ευρώπουλα;

Στρατηγός Μακρυγιάννης
– Πάτε καλά ρε… που μου κάνετε πάλι τέτοιες ερωτήσεις.
– Δεν διαβάσατε τα απομνημονεύματα μου ότι όταν η Πατρίδα βρίσκεται μπροστά σε ματωμένα σταυροδρόμια ¨ ξεφυτρώνουν¨ Ιούδες από όλες τις πλευρές.

– ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ αυτό που έπαθα και εγώ πριν πολλά χρόνια. Το νόμισμα της προδοσίας μπορεί να άλλαξε ¨βλ Ευρώ¨ αλλά δεν άλλαξε η νοοτροπία της προδοσίας. ¨ Tότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και μου ξηγώνται έτσι:
«Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη».

Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω:
«Αδελφοί, με αδικείτε.
Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου.
Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό” χα, δεν τό” δινα κανενός. Κι” αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».
– Δεν βαρέθηκαν αυτόν τον δύσμοιρο τόπο να τον ¨ξεπουλάνε¨ τόσα χρόνια και ακόμα δεν κατάλαβαν οι κρετίνοι ότι πάνω στον γαλάζιο ουρανό του ο ΘΕΟΣ έγγραψε ¨ NO SALE¨;
– Κάνετε λοιπόν αυτό που έκανα και εγώ πέφτοντας στα γόνατα με ταπείνωση.
¨ Μην αφήσετε, Άγιοι μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραννίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες¨

Δρ.Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Σχόλια

Τεχνική υποστήριξη, κατασκευή ιστοσελίδας: Charles Bukowski(7SPY), e-mail: spy7ross7@gmail.com