Translate

Τον Βενιζέλο «έδειξε» ο Παπακωνσταντίνου και μίλησε για υποκρισία ...

Τον Βενιζέλο «έδειξε» ο Παπακωνσταντίνου και μίλησε για υποκρισία

Επιμένοντας στην αθωότητά του, τέλος, ο πρώην υπουργός αναφέρθηκε σε όλα όσα έγιναν επί θητείας του στο υπουργείο Οικονομικών, σε μια απόπειρα να καταδείξει ότι ουδέποτε έκανε «ρουσφέτια» ή ευνόησε κάποιον
Ο πρώην υπουργός Οικονομικών βούρκωσε τη στιγμή που δήλωσε: «Πολιτικό παιχνίδι είναι δυστυχώς αυτό που παίζεται σήμερα εδώ σε αυτή την αίθουσα. Στις πλάτες ενός ανθρώπου. Και όλοι εδώ μέσα το ξέρετε πολύ καλά ότι αυτό συμβαίνει! Μόνο που όσο και αν βολεύει η δική μου εξόντωση, δεν είμαι βολική περίπτωση. Δεν έχω σκιές στη ζωή μου, δεν έδωσα δικαιώματα σε θέματα διαφάνειας, δεν έχω κάνει ούτε μισό ρουσφέτι, δεν είχα «πάρε-δώσε», δεν προσπορίστηκα ποτέ τίποτα, δεν έχω δυσθεώρητο πόθεν έσχες, μόνο χρέη έχω. θα υπερασπιστώ μέχρι τέλους την τιμή και υπόληψή μου.

πηγη

Σχόλια

Τεχνική υποστήριξη, κατασκευή ιστοσελίδας: Charles Bukowski(7SPY), e-mail: spy7ross7@gmail.com